05-06-2011, 10:06 AM
Andre der samler på disse skønne ure eller er jeg alene
|
Citizen Skyhawk/Navihawk
|
|
05-06-2011, 10:06 AM
Andre der samler på disse skønne ure eller er jeg alene
05-06-2011, 12:42 PM
Velkommen til forum
Jeg samler ikke på modellerne, men jeg vil da både gerne se billeder og høre mere til din samling De venligste hilsner, John
05-06-2011, 01:55 PM
Tak skal du ha.
Jeg har pt 9 Skyhawks og 3 Navihawks Men er brændt varm på et Attersea jetsetter som kun er lavet til det Japanske marked og det er dyrt
05-06-2011, 02:05 PM
Det er dette jeg er faldet for syntes det er for fedt
05-06-2011, 03:10 PM
Katsu Higuchi kan nogle gange give en god pris på JDM modeller - prøv at smide ham en mail. Korte og letforståelige sætninger
[url]"http://www.higuchi-inc.com/index-e.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.higuchi-inc.com/index-e.html[/url] Alternativt, så er der også Seyia Kobayiashi eller Chino Watch [url]"http://www.seiyajapan.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.seiyajapan.com/[/url] [url]"http://c-watch.co.jp/ww/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://c-watch.co.jp/ww/index.html[/url] God jagt På ebay.co.uk er der en brugt tidligere model fra Bulgarien. Om sælger er ok aner jeg dog ikke, men er han det, så slipper du da for told og moms ... [url]"http://cgi.ebay.de/Citizen-Attesa-ATD53-3012-chronograph-radio-controlled-/150612060451?pt=Wristwatches&hash=item23112da923" onclick="window.open(this.href);return false;">http://cgi.ebay.de/Citizen-Attesa-ATD53 ... 23112da923[/url] De venligste hilsner, John
05-06-2011, 05:04 PM
Tusind tak for link.
Er så heldig at jeg har en kamerat der er i Japan lige nu og han vil gerne sende et hjem til mig vil tro at det vil løbe op i ca 8000 kr incl told og moms. Så det bliver et sådant når finans er til det. Nogle der kender et godt sted at sælge brugte ure,er ikke så meget for den blå og Qxl
05-06-2011, 05:07 PM
Vores gode vært, Jan Kirk, kører siden <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vintageure.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">www.vintageure.dk</a><!-- w -->. Indtægter fra annoncering af ure financierer til dels dette dejlige forum, så det ville være et godt sted at sætte dine ure til salg
De venligste hilsner, John
05-06-2011, 05:13 PM
Jamen det var da dejligt
Det vil jeg så gøre. Tak for al hjælpen.
05-06-2011, 05:14 PM
He he så kommer det svære jo nemlig at afgøre hvilke man nænder at skille sig af med.
05-06-2011, 05:17 PM
Ja, det er aldrig sjovt at skulle skille sig af med "en af de små"
De venligste hilsner, John
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|