Lækre dials?
#1
Inspireret af Christian Bs JLC indlæg, tager jeg lige tråden op: hvad er jeres favorit dial?. Jeg har har et bud, udover JLCs altid lækre dials specielt på Reversoen: UJs ref. 8 har altid stået som noget af det flotteste i min optik (med visere):

İmage



Mikael
Svar
#2
Jeg SAVNER denne Icon_e_sad Icon_cry

İmage

og bagsiden

İmage

Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#3
God idé Mikael Icon_e_biggrin

Henrik hvordan kunne du sælge den - den er utrolig flot. Hvilken årgang var den?
Med venlig hilsen

Christian
Svar
#4
Jeg ville selv have nævnt UJ.

Ellers så er mange af Kari Voutilainens skive lækre!
İmage
İmage

Eller Sarpaneva (en anden finne). Alle hans skiver er for vilde, er helt forgabt i dem, men Harvest Moon specielt!
İmage

Debethunes sfæriske månefase og deres brug af blåanløbning, er fed. Selv om mange af deres ting bliver for "scifi" til min smag:
İmage
İmage

Når vi nu snakker skive (og dermed lidt visere) så må jeg fremhæve Clas-Henrik Phil. En svensker med ekstraordinære visere(ligesom UJ f.eks. har)!
İmage
İmage
Svar
#5
RunesS Skrev:Debethunes sfæriske månefase og deres brug af blåanløbning, er fed. Selv om mange af deres ting bliver for "scifi" til min smag:
İmage

Flot skive med "sunshine" effekt - eller hvad er egentlig det rigtige ord?

Er lidt vild med hornene og de specielle visere.
Med venlig hilsen

Christian
Svar
#6
Christian Bentzen Skrev:Flot skive med "sunshine" effekt - eller hvad er egentlig det rigtige ord?

Er lidt vild med hornene og de specielle visere.

Det er guilloché, der er brugt til effekten på den skive.
Svar
#7
Christian Bentzen Skrev:God idé Mikael Icon_e_biggrin

Henrik hvordan kunne du sælge den - den er utrolig flot. Hvilken årgang var den?

Icon_redface Icon_redface Ved det heller ikke Icon_e_sad en dårlig dag på kontoret måske Icon_e_wink
Det var fra 2008, super lækkert ur.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#8
Jeg må altså være en MEGET underlig fisk, der er ikke lige en af skiver der tiltaler mig Icon_smil
Svar
#9
Fumle Skrev:Jeg må altså være en MEGET underlig fisk, der er ikke lige en af skiver der tiltaler mig Icon_smil
Fair nok Icon_cool vi har ikke samme smag.
Men prøv at se detalierne i skiverne, den er ikke "bare" en malet, og måske kedelige, skive Icon_e_wink
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#10
HG Skrev:
Fumle Skrev:Jeg må altså være en MEGET underlig fisk, der er ikke lige en af skiver der tiltaler mig Icon_smil
Fair nok Icon_cool vi har ikke samme smag.
Men prøv at se detalierne i skiverne, den er ikke "bare" en malet, og måske kedelige, skive Icon_e_wink
Jeg har det på samme måde, som "Fumle"
Jeg kan godt se detaljerne, som selvfølgelig er håndværksmæssigt flotte, men designmæssigt er det heller ikke lige mig.
Men det er jo godt at vi er så forskellige Icon_e_biggrin
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)