Grønne Rolex hologram
#11
SPACE-DWELLER Skrev:Hej Benny,

jo, der er kommet lidt nyt siden sidst (glas brevvægt, sølv bogmærke etc.), og der er også noget på vej...

Jeg opdaterer lige tråden omkring Rolex tilbehør med et par fotos, når tingen ankommer.
At du ikke var på urrally i Horsens, Herning eller Silkeborg med din helt utrolige samling er synd. Kom nu næste gang - jeg tror du må være blandt de med den største af den type samling - og givet DEN største herhjemme
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#12
Ikke at fjene det klistermærke ØJEBLIKKELIGT efter køb er - i mine øjne - det samme som at lade pris- og fabrikatmærkerne blive hængende på sit tøj.
Klistermærker hører ikke til på et Rolex i brug.
Svar
#13
SPACE-DWELLER Skrev:Bare pil det klistermærke af...

Efter sigende stoppede Rolex i øvrigt med at anbringe det grønne klistermærke på bagkassen med Z-serien (2007) af to årsager:

1) Der var i sjældne tilfælde opstået "steel pitting" (korrosion) under klistermærket grundet saltvand (og sved) som var blevet fanget der og havde haft mulighed for at "æde" sig ind i stålet.

2) Bakterier havde ligeledes glimrende grobund under klistermærket, hvilket kunne føre til udslæt på håndleddet.

Jeg fjernede hurtigt mit skilt, for det blev hurtigt klistret og snasket.


Venligst

Stefan Garvig
_____________
Time is Rolex
Svar
#14
Hvis uret kun bruges MEGET sjældent til særlige lejligheder og man en dag måske påtænker at skyde det af, kan det have en fordel at lade det sidde. Et +15-20 år gammelt ur med den oprindelige sticker vidner om minimal brug og har derfor set med samlerøjne større interesse. Er sticker´en intakt er uret med stor sandsynlighed i top-dollar stand Icon_cool Men bruges uret jævnligt og til almindelig brug ville jeg også fjerne det.

/Mads
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)