01-07-2010, 10:23 PM
Hej.....
Kunne godt bruge jeres erfaring. Jeg kunne tænke mig et nyt ur, jeg har omkring de 20.000 - 30.000 kr.
Har overvejet disse ure:
Et Panerai 183, det der tiltaler mig, at det er et Radiomir, det ligner ikke mit andet Panerai. men ved ikke om det ville "Blege" i forhold til mit andet Panerai. Nogen der har erfaring med dette ur??
Et Linde Werdelin Bifometer, men kender ikke uret. Nogen der har erfaring med deres ure?
Et IWC Top Gun, alm. chronograph, er måske lidt dyre end, de 30.000, men så må deres spares lidt mere op
har lidt erfaring med mærket, da jeg har haft et 42 mm Pilot chronograph, men synes det blev for "pænt"
Hvad ville i vælge, måske et helt andet ur......
Kunne godt bruge jeres erfaring. Jeg kunne tænke mig et nyt ur, jeg har omkring de 20.000 - 30.000 kr.
Har overvejet disse ure:
Et Panerai 183, det der tiltaler mig, at det er et Radiomir, det ligner ikke mit andet Panerai. men ved ikke om det ville "Blege" i forhold til mit andet Panerai. Nogen der har erfaring med dette ur??
Et Linde Werdelin Bifometer, men kender ikke uret. Nogen der har erfaring med deres ure?
Et IWC Top Gun, alm. chronograph, er måske lidt dyre end, de 30.000, men så må deres spares lidt mere op
Hvad ville i vælge, måske et helt andet ur......
Ure: Pam 184, Rolex Sea-Dweller, Rolex Day-Date 1972
Ex:AP Royal Oak Offshore Diver
EX: Tag Heuer Monaco
EX: Omega PO 45,5 mm + 42 mm, Speedmaster Pro og 300M "Bond"
EX: Pam 005, 233
EX: IWC Chronograph
EX: Breitling Superocean steelfish 44mm
Ex:AP Royal Oak Offshore Diver
EX: Tag Heuer Monaco
EX: Omega PO 45,5 mm + 42 mm, Speedmaster Pro og 300M "Bond"
EX: Pam 005, 233
EX: IWC Chronograph
EX: Breitling Superocean steelfish 44mm

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)