Andre billeder - Orange STRAIGHT Hand Rolex Explorer II
#31
Kim T Skrev:SUPER lækkert ur, og endnu bedre irl.
Men hvad er nu det, i din signatur Icon_question

Breitling Bentley GT.............
Det er da noget helt andet, end dine andre ure Icon_e_biggrin

Takker Kim Icon_e_biggrin

Det var sq hyggeligt derover hos Jacob!!

Jamen jeg ved heller ikke, hvad det er jeg har rodet mig ud i der - noget der skulle prøves da det rigtige tilbud kom....
Den ligger faktisk til salg på "det falske sted" dvs. det der site udover vintageure der eksisterer i dk... haha Icon_e_wink

Men men men.....

Er ikke meget for at indrømme det, men jeg er blevet glad for den faktisk!
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#32
Ikke bare er det superflot, men godt at du går med det jævnligt. Jeg har det klart sådan, at alle ure i min samling skal kunne få armtid. Rene box ure vil jeg ikke ha
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#33
Det Breiling har godt nok meget BLINGGGGGGGGGGGGG.....................
Svar
#34
hannover_dk Skrev:Ikke bare er det superflot, men godt at du går med det jævnligt. Jeg har det klart sådan, at alle ure i min samling skal kunne få armtid. Rene box ure vil jeg ikke ha
vh

Takker Icon_e_biggrin

Er helt enig her - mine ure får helt sikkert armtid, ellers kan man jo ikke nyde dem!

Men det er da klart, at jeg tager noget andet på over i fitness centeret... Icon_mrgreen Icon_mrgreen
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#35
Kim T Skrev:Det Breiling har godt nok meget BLINGGGGGGGGGGGGG.....................

Ja ja ved det godt Icon_mrgreen

Men man får jo kun det sjov man selv laver Icon_e_wink
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#36
gmt-geek Skrev:Er helt enig her - mine ure får helt sikkert armtid, ellers kan man jo ikke nyde dem!

Men det er da klart, at jeg tager noget andet på over i fitness centeret... Icon_mrgreen Icon_mrgreen
klart klart - jeg har heller ikke en Eterna 40 mm valjoux 22 uden stødsikring på til brandehugning - men på helt almindelige dage - til et glas vin, eller på kontoret - der kan det sagtens være med. Naturligvis skal man ikke tage fine vintageure ud i nogen egentlig risiko.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#37
Ser spændende ud
modellen har aldrig lige været mig der er for meget bling/ræs i skiven men den har noget fedt over sig med lænke syntes jeg hvis det er den slags ur man er ude efter.

Man noget helt andet end vintage Rolex Icon_e_biggrin
men som sagt hvis prisen var iorden så skal det da prøves og så bare evt ligge til salg Icon_cool
Svar
#38
Tillykke med 1655'eren! Den er utrolig smuk! Icon_e_biggrin
Mvh., Bo.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)