21-03-2010, 10:40 AM
Da jeg kiggede i ur-kassen her til morgen, kom jeg til at tænke på, da jeg startede ud med at være ur-interesseret. Mit første ur var en Citizen NY2300. Det var store sager, da det var mit første mekaniske ur. Efterhånden, så fik jeg øje på vintage, og begyndte at købe i øst og vest, for så at slå mig på sjove skivefarver. Det var i min "funky periode", hvor DJmon og jeg havde megen sjov
Efterhånden, eller rettere sideløbende hermed, der fik jeg øjnene op for Seiko, og begyndte at samle lidt mere struktureret og med forskellige temaer inden for Seiko. På det seneste har jeg bevæget mig lidt over mod "feel-mærket" Panerai, og har også fået snust lidt til Omega. Idag er jeg primært til nyere ure, men falder jeg over en dejlig vintage sag til en god pris, så KAN jeg ikke modstå, og MÅ bare købe ...
Kassen indeholder tre Marinemastere og et par schweizere. Min vintage 6309-8030 er hos Peter

Har du nogle tanker, som du gerne vil dele her i tråden, så er du meget velkommen. Det kan være alt mellem himmel og jord - eller som overskriften antyder, dit og dat
Kassen indeholder tre Marinemastere og et par schweizere. Min vintage 6309-8030 er hos Peter

Har du nogle tanker, som du gerne vil dele her i tråden, så er du meget velkommen. Det kan være alt mellem himmel og jord - eller som overskriften antyder, dit og dat
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)