Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Ja der er en del gamle anoncer - og sikker også nogle som er forældede - og også nogle hvor urene er solgt.
Men det er en god ide at tage fat i forum-ejer eller en redaktør/administator, hvis ikke man får respons på en forespørgsel.
Jeg havde i december det problem at jeg simpelthen ikke fik forespørgsler - de blev stoppet et eller andet sted - og det ville jeg naturligvis gerne have vidst så tidligt som muligt, men ingen reagerede før jeg selv blev lidt mistænksom og testede.
vh baun
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Yoh Hjunker
det er selvfølgelig beklageligt, at folk ikke er i stand at slette annoncer efter salg, eller hvis man fortryder, men det er ganske enkelt ikke muligt at screene så mange annoncer, og derefter bede dem om, at svare på om de er aktive efter x.-antal mdr. Alternativt ku´ vi auto-slette dem efter en hvis periode, men nogle ure tager lidt lang tid at komme af med, så hvor skal deadlinen ligge? Fx. hvor mange købere er der til PP Ellipse til c.a 50k, pr. år? MEN måske lige pludselig er der en køber?
Mikael
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Man kunne måske lave det sådan, at folk selv skulle gøre noget aktivt (trykke på en eller anden "knap" eller lign.) hvis de vil opretholde en annonce udover en nærnere defineret periode på f.eks. 1-2 måneder !?
Hvis ikke folk tog action, så ville annoncen pr. automatik blive slettet efter udløbet af den periode.
På den måde ville administrators arbejde med det blive minimeret mest muligt og vi andre ville kunne være nogenlunde sikre på, at de annoncer man reflekterer på stadig er "aktive" !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•