Reservedel til Tissot PRC-200 spænde?
Jeg søger med lys og lygte efter en ny lås til spændet på mit Tissot PRC-200. Jeg har kontaktet flere forhandlere samt importøren, men ingen hjælp at få.

Delen det drejer sig om er den lille låse mekanisme der sidder i spændet med 2 knapper på, er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak

Jacob
Svar
Disse enkeltdele fåes ikke i løssalg, du er nød til at købe en ny komplet lås. Kontakt din nærmeste urmager, han kan bestille den hjem, mener den koster nogle få hundrede kroner.
İmage
Svar
Tak for input, det var netop fordi jeg blev præsenteret for en pris på omkring 450,- for et komplet spænde. Er det mig, eller er det en urimelig høj pris taget i betragtning af at det er ca 25% af hele uret nypris da jeg købte det.
Så vidt jeg kan se er det en "standard komponent" der sidder i hunderevis af spænder fra alle mulige mærker.
Så er der nogen der ligger inde med et spænde med sådan en dims i må de gerne sige til. Icon_smil
Svar
JacobNielsen Skrev:Tak for input, det var netop fordi jeg blev præsenteret for en pris på omkring 450,- for et komplet spænde. Er det mig, eller er det en urimelig høj pris taget i betragtning af at det er ca 25% af hele uret nypris da jeg købte det.

450 kr. lyder rimelig standard. Og i mit hoved også fair nok....
Svar
Ikke fordi det er verdens mest spændede indlæg, men alligevel vil jeg da give en opdatering på min reservedels udfordring Icon_e_smile
Det endte med at et no-name 18 mm spænde til 40,- med tryk-knap lukning blev doner til låsemekanismen, den passer perfekt og fungere som den skal Icon_e_biggrin
/Jacob
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)