01-01-2010, 05:06 AM
Jeg havde Speedmaster pre pro på og her er lidt af dens billeder:
Den faldt i forretten - et af fadene med en mix af danske og franske østers - men tog det flot, nok et af urets test punkter i Nasa

Siden hoppede den op og angreb et fad med rimmat laks - herlig rå let saltet laks

Ikke om den kunne bestemme sig for Cognac eller Armagnac - den tog begge

Champagnen kastede den sig over

og den holdt sig til ved en let affyring

Det er ikke usandsynligt, at den i morgen tidligt kan ses i denne situation

Men vigtigst af alt, den fik hilst på vores første, og spritnye, barnebarn - fra 26/12 - med sin søde mor

Og undskyld jeg flasher - og off topic - men jeg græd faktisk - er for følsom, da vi sang med på fjernsynets - Vær velkommen herrens år, og velkommen herhid - jeg følte hver gang, at VELKOMMEN HERHID var direkte til mit første helt nye barnebarn

Godt nytår - og undskyld billedspam inkluderende skønne svirgerdatter Hanna med fin nytårshat
Den faldt i forretten - et af fadene med en mix af danske og franske østers - men tog det flot, nok et af urets test punkter i Nasa

Siden hoppede den op og angreb et fad med rimmat laks - herlig rå let saltet laks

Ikke om den kunne bestemme sig for Cognac eller Armagnac - den tog begge

Champagnen kastede den sig over

og den holdt sig til ved en let affyring

Det er ikke usandsynligt, at den i morgen tidligt kan ses i denne situation

Men vigtigst af alt, den fik hilst på vores første, og spritnye, barnebarn - fra 26/12 - med sin søde mor

Og undskyld jeg flasher - og off topic - men jeg græd faktisk - er for følsom, da vi sang med på fjernsynets - Vær velkommen herrens år, og velkommen herhid - jeg følte hver gang, at VELKOMMEN HERHID var direkte til mit første helt nye barnebarn

Godt nytår - og undskyld billedspam inkluderende skønne svirgerdatter Hanna med fin nytårshat
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)