23-12-2009, 05:50 PM
|
Så kom remmene! (Breitling/Orient indhold) Beware ;o)
|
|
23-12-2009, 05:56 PM
Det er nu synd med læderrem på et så rå ur som Seawolf, behold gummirem på eller få en lænke til uret.
God Jul Claus MVH Kent
23-12-2009, 06:00 PM
Jeg synes ikke at det er spor synd
Passer godt med de hvide syninger Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
23-12-2009, 06:06 PM
Hej Claus.
Lækkert ur det Orint, og det gør bestemt ikke noget med læder på hverken Breitling eller Orient, jeg er tilhænger af en lækker læderrem. Mvh Peter.
23-12-2009, 06:17 PM
Altid godt med noget afveksling
23-12-2009, 06:25 PM
Ser godt ud Claus, især den sort/hvide på Breitlingen, kan jeg godt lide.
23-12-2009, 06:41 PM
Jeg er ikke vild med det (big surprise
Jeg syntes kun der skal være gummirem og lænke på divere
23-12-2009, 06:54 PM
Remmene passer godt til begge ure. Remmenes tykkelse er også rigtig god til begge ure. Det er jo altid godt med lidt at skiftes med
De venligste hilsner, John
25-12-2009, 03:42 PM
Jeg synes, at begge ure ser godt ud med remme på !!
Om det så er mere korrekt med gummirem eller lænke til en diver, er jo så en anden sag - det skal jo ikke i sig selv forhindre, at man kan smide en rem på fra tid til anden, hvis man har lyst ! Sig mig, Claus - nu da Orient´en er tilbage i folden, er den så ikke efterhånden ved at være det ur, som du har haft længst af alle ?? /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
25-12-2009, 04:09 PM
pbr Skrev:Jeg synes, at begge ure ser godt ud med remme på !!Nej, den ære tilfalder mit Tissot LeLocle. Det har jeg haft i 2 år 10 måneder..... Derefter bliver det Omega Seamaster 2254, som jeg havde over et år Orient'en har noget over sig, som mange af jer, som har set det, også har bemærket..... Jeg var tæt på at købe et Helson Sharkdiver, men valgte altså at købe Orient'en retur fra HG... Den har lidt det samme udtryk, som mit SeaWolf, og Sinn U1, som er på vej fra England... Alle 3 er rå ure, med en vis pondus..... |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)