breitling ur.
hej drenge .
jeg overvejer at købe mig et breitling superocean heritage
hvorfor er der ikke et breitling forum?
sådan et må i lavet ( jule ønske ).
mvh jmj .
Svar
Det kunne egntligt være smart hvis man lavede en afstemning om hvilket forum folk godt kunne tænke sig. Jeg tror et breitling forum ville få bred opbakning, da jeg synes jeg ser mange af dem herinde.

Hilsen
NW
Svar
hej nw
det vil da være helt oplagt, og breitling er jo et
dejligt ur.

mvh jmj

mine ure : rolex gmt ( 1961)
rolex sub 16610
Svar
Har der været, <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=5649" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=1&t=5649</a><!-- l -->
Svar
Og <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=5654" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=1&t=5654</a><!-- l -->
Svar
Rigeligt med fora til mig, men man kan jo får stor hjælp af søgefunktionen. Hvis du (glemt dit navn spørger Icon_redface ). Søg, og så Breitling - og du kan også tage superocean osv med, så får du tråde hvor det ur har været nævnt.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Rigeligt med fora, men er det de rigtige vi har? Måske der burde være en større renovering?
Svar
Hej

Vi mangler et Breitling forum, for at få lidt hyggesnak omkring mærket ligesom Japansk forum, hvor der også er meget hyggesnak, jeg synes at det passer perfekt ind på siden. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
hej drenge .
håber ikke at jeg har staret en debat som
kammer helt over.
jeg syntes bare at der var rolex forum ,og andre gode forums
og kunne ikke lige finde et breitling forum
om det har været oppe at vende før ved jeg ikke
da jeg er en ret ny bruger .
personligt syntes jeg at nogle af breitling modellerne er nice

mvh jmj
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)