Valg af beater
Jeg skal have en beater til arbejdsbrug(tømrer) og har omkring 3000,- Hvad kan i forslå.

Certina DS action serien er i min smag.
Monster er ikke men jeg har kun set dem på nettet.

Findes der en dansk forhandler af special ops watch
Og findes der en dansk forhandler af LÜM-TEC
Svar
Hej Jeg bestilte en LÜM-tec fra den europæiske hjemmeside. og der er ingen problemer der. Tror faktisk den ligger i slovakiet, det var ihvertfald der min pakke kom fra.
Svar
Ja det er ikke noget problem at bestille fra en hjemmeside. Men sidst jeg købte ur fandt jeg ud af det det jeg synes var lækkert på nettet slet ikke var mig når jeg stod med det i butikken.
Svar
Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men du er velkommen til at se og prøve både mit lüm-tec og benarus, som begge er i den prisklasse du snakker om. Ulempen er dog at jeg holder til i Odense, og jeg ikke kan se hvor du er fra. Jeg kommer dog af og til lidt rundt i landet hvis du vil se og prøve inden du selv køber noget.
Svar
Jeg bor omkring Roskilde så det bliver lidt svært. Men tag for tilbudet. Det er iøvrigt de nye C modeller jeg er interesseret i.
Jeg så og rørte ved DS action i går. Det er da det væste blik jeg længe har haft i hænderne. Det var nok en dum ide at have mit TAG på armen. Kontrasten var voldsom trist.
Svar
KennyJ Skrev:Jeg bor omkring Roskilde så det bliver lidt svært. Men tag for tilbudet. Det er iøvrigt de nye C modeller jeg er interesseret i.
Jeg så og rørte ved DS action i går. Det er da det væste blik jeg længe har haft i hænderne. Det var nok en dum ide at have mit TAG på armen. Kontrasten var voldsom trist.
DS First er så vidt jeg husker lige en tand mere lækkert end Action. Jeg er indehaver af et DS First med lænke, og sådan et kan godt købes nyt for under 3.000. Du er velkommen til at se mit, hvis det kan have interesse.
Just because you're paranoid
Don’t mean they're not after you
Svar
DS first og action er lagervare hos de forhandlere der føre mærket. Jeg har set både first og action.

Urmageren sagde til mig at lænken på ds action var af hule led og den derfør føltes billig i forhold til mit TAG....Er der nogen der ved om ds action 2008 modellen er med masive led ?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)