09-04-2009, 09:14 PM
Er selv lidt bidt af et galt ur
Er "kun" 26, der jo så meget man endnu ikke forstå, inden for ur-verden...
kigger hver dag, under køb og slag annoncerne, for at se om, der skulle være et ur til samlingen
falder over et Patek Philippe ur til 125.000 kr. hvilket jeg synes er vildt sindsygt. Smag kan man altid diskutere, men ikke et ur, der ville på nogen måde falde i min smag.
Nå...
nu til hvorfor jeg skriver dette indlæg, hvad er der så specielt ved Patek Philippe? at et "alm" udseende stål ur kan koste brugt 125.000kr.
Ville lige nævne overfor Jan Kirk, der har uret til salg. Dette indlæg er ikke på nogen måde, et forsøg på at ødelægge dit salg. bare nærmere en undring over, hvorfor Patek Philippe koster så meget. Men som jeg skrev til, at starte med, er jeg "kun" 26. Har meget at lære endnu, indenfor urverden
God påske
Martin
kigger hver dag, under køb og slag annoncerne, for at se om, der skulle være et ur til samlingen
Nå...
Ville lige nævne overfor Jan Kirk, der har uret til salg. Dette indlæg er ikke på nogen måde, et forsøg på at ødelægge dit salg. bare nærmere en undring over, hvorfor Patek Philippe koster så meget. Men som jeg skrev til, at starte med, er jeg "kun" 26. Har meget at lære endnu, indenfor urverden
God påske
Martin
Ure: Pam 184, Rolex Sea-Dweller, Rolex Day-Date 1972
Ex:AP Royal Oak Offshore Diver
EX: Tag Heuer Monaco
EX: Omega PO 45,5 mm + 42 mm, Speedmaster Pro og 300M "Bond"
EX: Pam 005, 233
EX: IWC Chronograph
EX: Breitling Superocean steelfish 44mm
Ex:AP Royal Oak Offshore Diver
EX: Tag Heuer Monaco
EX: Omega PO 45,5 mm + 42 mm, Speedmaster Pro og 300M "Bond"
EX: Pam 005, 233
EX: IWC Chronograph
EX: Breitling Superocean steelfish 44mm

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)