Hvor meget giver du for en rem?
Når man har mange ure - bruger man mange remme.

Jeg har selvfølgelig nogle få originale Omegaremme som jeg passer lidt på.

Så har jeg også købt et par rigtige Aligotor remme - til 1000 + kr stykket....

og så er der alle de andre - og der er jo et bredt udvalg.

På nettet kan man købe BASIC remme (10-20 €) PREMIUM (20 - 80 €) - og så alle de i ægte aligator/struds/haj/bøffel osv.

Jeg synes det er rigtig svaært at vurdere kvaliteten - hvad er "Best buy"

Nu har jeg bestildt 6 forskellige og er spændt på at få dem i hånden, så jeg kan fornemme kvaliteten:
  • 11,45 EUR 1 x Uhrenarmband 18mm schwarz Kroko-Narbung robust wasserfest
    11,45 EUR 1 x Uhrenarmband 18mm antikbraun Kroko-Narbung robust wasserfest
    17,45 EUR 1 x Uhrenarmband 18mm schwarz echt Strauß abgenäht wenig Noppen
    17,45 EUR 1 x Uhrenarmband 18mm hellbraun echt Strauß helle Naht wenig Noppen
    28,45 EUR 1 x Uhrenarmband 18mm dunkelbraun Barington echt Strauß (Bein)
    28,45 EUR 1 x Uhrenarmband 18mm goldbraun Barington echt Strauß (Bein)

Men hvad køber du - og hvad vil du give for en rem?

vh Baun
Svar
ca. 500 kr for Rios samme sted.
og ca. 500 kr. for Wojtecki fra Sverige, super kvalitet.

er dog kraftige 24 mm. til Panerai

Mikael
Svar
Jeg har også købt en del remme fra Uhrenarmband og de er i en udemærket kvalitet, uden at være prangende.

I øjeblikket er det mest min Panerai der bliver købt ind til og der handler jeg oftest hos Heroic18, Strap Culture eller JR Straps. De ligger i prisklassen 500-700 kr. pr. stk. Jeg har det lidt sådan at jeg helst ikke vil op og give mere end det for en rem. Jeg har svært ved og retfærdiggøre overfor mig selv at en rem skal koste 2000-3000 kr. Synes nemlig ikke kvaliteten på remmen bliver så meget bedre, fordi man betaler det dobbelte eller tre dobbelte for den.

Iøvrigt må jeg nok erkende at jeg efter og have fået min Panerai er faldet i "the strap trap". Jagten på den helt rigtige rem er stadig igang efter jeg så sent som igår bestilte rem nummer 10 til min PAM24. Icon_e_smile
Svar
DonWerner Skrev:Jeg har også købt en del remme fra Uhrenarmband og de er i en udemærket kvalitet, uden at være prangende.

I øjeblikket er det mest min Panerai der bliver købt ind til og der handler jeg oftest hos Heroic18, Strap Culture eller JR Straps. De ligger i prisklassen 500-700 kr. pr. stk. Jeg har det lidt sådan at jeg helst ikke vil op og give mere end det for en rem. Jeg har svært ved og retfærdiggøre overfor mig selv at en rem skal koste 2000-3000 kr. Synes nemlig ikke kvaliteten på remmen bliver så meget bedre, fordi man betaler det dobbelte eller tre dobbelte for den.

Iøvrigt må jeg nok erkende at jeg efter og have fået min Panerai er faldet i "the strap trap". Jagten på den helt rigtige rem er stadig igang efter jeg så sent som igår bestilte rem nummer 10 til min PAM24. Icon_e_smile

Du er jo tosset John, nu skal du jo snart til at bestille en mere af de fede "rem holder" du har Icon_e_biggrin
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Eller ca. 10.00 - 20.00 EUR fra Julian Kampmann i München. Han har også Rios i sin kolleksjon.
[url]"http://www.poljot24.de/en/pi596262818.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.poljot24.de/en/pi596262818.htm[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;"
İmage
Svar
Jeg køber remme til omkring 200 kr. pr. stk. Rios og Meyhofer giver god valuta for pengene, er mine erfaringer indtil videre Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Jeg har netop bestilt disse,

İmage

som, i kan se, er klar til forsendelse......

Købt hos panatime.com, så der kommer nok lidt told på........ Kostede ca. 80 $ inkl. forsendelse.....
Svar
Her er min dyreste. 280 €, men den er lavet helt i hånden, sågar spændet er skåret og pudset i hånden. Og ja ventetiden er over 1 år, så det er håndværk til fingerspidserne.

Har det svært med remme til over 200 kr. som er lavet på maskine.

İmage

İmage

Torben aka
Svar
ClausT Skrev:Jeg har netop bestilt disse,

İmage

som, i kan se, er klar til forsendelse......

Købt hos panatime.com, så der kommer nok lidt told på........ Kostede ca. 80 $ inkl. forsendelse.....

Har bestilt hos ham over 10 gange og har aldrig betalt told....
Svar
Sub: Super flot rem og fantastisk håndværk - ikke noget at sige til at det koster: Custom made Icon_e_wink Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)