Luksus problem
Efter den sidste indkomne står jeg med et luksusproblem. Der er ikke længere plads i kassen.

İmage

Hvad ville i gøre... ?

Jeg går og overvejer at sælge en hel del af urene, da jeg har forelsket mig i en AP ROO Safari. Men hvis den drøm skal realiseres skal der jo tyndes kraftigt i ovenstående billede.

Gode råd modtages gerne.
Svar
Jeg ved ikke helt hvor mange du skal sælge, men

Jeg har selv 3 af de ure du har og det er dem jeg ville beholde : LV, Omega 2254 og din PAM 112...

Men en smags sag naturligvis

Hans H
vh Hans Henrik
Svar
Tja - jeg ville købe en kasse mere.......
Enkelt ik'?
Icon_+1
Svar
Tomcat27 Skrev:Efter den sidste indkomne står jeg med et luksusproblem. Der er ikke længere plads i kassen.
Hvad ville i gøre... ?
Gode råd modtages gerne.
Kender problemet, og har lige bestilt en winder med plads til 4 ure.
Det aflaster midlertidigt, og derefter køber jeg en 4-rums kasse, der næppe bliver vanskelig at fylde op.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Dejligt problem.... Har selv lidt samme "opgave", dog er mine ure ikke så dyre som dine, ej heller det ur jeg gerne vil eje....

Jeg ville beholde disse ure og en enkelt Seamaster.....

Breitling Super Avenger A13370
Omega SPM BA Ref. 3551.20.00
Panerai 112F
Svar
Jeg har lige købt endnu 2 kasser til 16 ure stykket......

bare for at det ikke skal være begrænsningen....

Ahhh - det passer nu ikke helt, men jeg holder mere og mere af de kasse til remure hvor uret ikke skal spændes om en pude, så nu har jeg 4 af den slags kasser - og lænkeurene sidder så i kasser med puder!

Rem ure kasser:

İmage

Den billige udgave er meget praktisk når 70 ure skal anbringes i en lille bakkbox

İmage

İmage

og lænkeuerkasserne

İmage

og til transport af 2, 4, 6 eller 8 ure til fremvisning, urmager mv.

İmage

man må have masser af kasser....

vh Baun
Svar
Den billige version med lommer - som også kan være bestik transporter - har Rema 1000 netop nu til 20 styker bestik/ure i op til 36 mm - Nem at pakke i på tur og i mindre boxe - 25 kr per stik til 20 sådanne ure (op til 36 mm krop sagde manden)

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Du sender bare den Panerai til mig. Så er der plads igen...

Icon_e_biggrin

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
Hvis du køber et Safari får du ryddet kraftigt op i kassen og der er igen masser af plads Icon_e_wink Jeg ville beholde LV´en og Panerai´en. Flipper du de andre af er der ca. kr. til et ROO Icon_cool

/Mads
Svar
Hvad jeg ville gøre?

Jeg tror jeg ville, hæv lid penge på min firmakonto / Løb ned og shop det ur jeg altid havde set på.....

Så gik der Nik & Jay i den.... Tror også jeg havde beholdt de mest "interessante" og skudt de andre af for at få den AP...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)