"UR09" takker af
#1
"UR09" takker af
.... og Stafetten rækkes mod Øst
Arrangement gruppen for ”Ur Rally 2009” har holdt sit sidste møde. - Vi har ”rundet af på”, hvad vi syntes gik godt og mindre godt.

Programmet
#1. Kunne til tider virke lidt stramt; men vor vurdering er: Hellere lidt for stramt, frem for rodløshed og spørgsmål om hvornår og hvorfor sker der ikke noget.
#2. Ankomst og registrering kunne med fordel have været kortere og med et fast tidspunkt for hvornår dørene åbnedes.
#3. Vi vurderer, at såfremt den næste arrangement gruppe har samme holdning, kan der anvendes mere tid på de enkelte programpunkter ved lidt tidligere start.

Økonomi.
Takket være Steffen Mortensens store bidrag og gæstfrihed, ender balancen i et plus på 7.800 kr.

Ur Rally 2010
Arrangement gruppen for ”UR09” er nedlagt og en ny for ”UR10” skal dannes.
Den findes blandt forumets medlemmer, og flere har allerede udtrykt beredvillighed – Flot!

Når én eller flere synes, at tiden er moden, kan man annoncere initiativet på forum, og efterlyse medlemmer til arrangement gruppen ”UR10-Øst”.
Flere af ”UR09” gruppen vil efter al sandsynlighed melde sig; men det er ikke givet på forhånd.
Det er vor overbevisning, at hvert arrangement skal have nye kræfter, der får frihedsgraden til at sætte personligt præg på arrangementet, og at vi ikke ”institutionaliserer” årets Ur Rally.

Når der er nedsat en arrangement gruppe ”UR10”, vil overskuddet fra 09 overføres, som opstarts kapital.

Tak!
… skal lyde til Steffen Mortensen for stor velvilje og sponsering af ”UR09”.
Til Benny for produktion af ID skilte og ligeledes til deltagerne, for at møde med mange ure, opladt sind, godt humør samt opfindsomme og interessante udstillinger.
Tilsvarende tak til foredragsholderne for spændende og engagerende indlæg.

Vi håber i nød det (vi kan ikke tage det om) Icon_e_biggrin - før 2010.

Tak for nu – med venlig hilsen
Baun, Jacob K, Hannover_dk, Geodoc, RunesS og Steffen
İmage
Svar
#2
Som deltager vil jeg gerne takke alle de der stod bag arrangementet.

Det var en fornøjelse at være med. Jeg - og mange andre - havde set frem til dagen med spænding. I havde formået at lave et arrangement som rent praktisk, socialt og kulinarisk var på et fornemt niveau. Især synes jeg det er rart, at man med sindsro kan lade sine ure stå 'frit fremme' og trygt gå rundt og se alle andres ure. Skulle jeg komme med et forslag til næste arrangement, ville det alene være at der kunne være lidt mere bordplads til urene. Omvendt ved jeg også at rammerne naturligvis sætter en begrænsning i den forbindelse.

Det eneste der ærgerde mig, var sådan set bare at jeg slet ikke nåede at gramse nok på alle de ure der var. Men det er jo bare et udtryk for at der var så mange spændende ure at opleve, og at man ganske enkelt ikke kan nå at se dem alle.

Tak for en rigtig fin dag

MVH Lars U
Svar
#3
Så får jeg æren af at være den første (øh, anden) til at kaste min hue i luften og råbe hurra! (igen) for arrangørene, sponsorene & deltagerne .... vi glæder os til Ur10!
Harry Teicher

http://www.vintageseikoblog.blogspot.com

"That a wristwatch is a small celestial theater. It is a small sky." -Gabriel Gudding
Svar
#4
Ja tak igen for et flot UR09...og I rækker jo stafetten videre med en god start-kapital til gruppen der skal stå for UR10... Icon_e_biggrin
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#5
Som førstegangs deltager til et ur møde overhovedet vil jeg også gerne sige mange tak for et meget spændende og vel tilrettelagt arrangement.
Glæder mig allerede til næste gang muligheden byder sig!

Mvh
Søren
Svar
#6
Også mit første ur tamtam, og helt sikkert ikke det sidste Icon_smil Super hyggeligt, og fedt at møde en masse mennesker med samme hobby.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)