UrRally '09
Tak for en hyggelig dag/aften, og tak til alle dem der stemte på min lille udstilling. En fornøjelse at være sammen med så mange glade mennesker..... Kl. er nu 01:34, og jeg er sikker på at en del af jer stadig sidder og snakker ure......

Glæder mig til at se billeder fra dagen......

Hilsen

Claus Tukjær
Svar
ClausT Skrev:Tak for en hyggelig dag/aften, og tak til alle dem der stemte på min lille udstilling. En fornøjelse at være sammen med så mange glade mennesker..... Kl. er nu 01:34, og jeg er sikker på at en del af jer stadig sidder og snakker ure......

Glæder mig til at se billeder fra dagen......

Hilsen

Claus Tukjær
Selv tak - på hukommeren - vandt du så klart som 20 stemmer mod noget med 7 til nr 2 i konkurrencen
Stemmeoptællingskomite medlem nr 2 - en lidt sen nat
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
ClausT Skrev:Kl. er nu 01:34, og jeg er sikker på at en del af jer stadig sidder og snakker ure......
Nu er klokken 02:02, og jeg er lge kommet ind på værelset.... Den venlige dørmand, og hans kollega var så venlige at påpege at man skal være 25 for at komme ind på pubben... :/

Så nu er der ldt chil på værelse og så sengen...........

Tillykke Tukjær, med jordskredssejeren! (Fra optæller nr. 1?)

Billederne venter vi på i spænding! Det var jo så vellykket et arrangement!
Svar
Tak til kommiteen for et fantastisk godt arrangement! Det var virkelig gennemført. Jeg havde en rigtig hyggelig dag i selskab med en masse spændende ure og deres ejermænd. Icon_e_biggrin

Og et tillykke til Claus skal der også lyde. Det var en flot og kreativ udstilling du havde banket op. Velfortjent at du vandt.

Vi ses til UR-Rally 2010!
Svar
Jamen, et stort tak for alle involverede; for de gæve deltagere, udstillere, foredragsholdere (kæresten synes at Mads kunne tegne og fortælle på en måde at også en ikke-urnørd godt kunne lære noget), Jørgen Krognos og udvalget + Steffen, hvis indsats gjorde det hele muligt.
Hyggeligt selskab, god mad og uhyggelige mængder af rustne gamle ure - kan man ønske sig meget mere... ? Icon_e_biggrin
Hilsen John & Mette
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)