Tak for en hyggelig dag/aften, og tak til alle dem der stemte på min lille udstilling. En fornøjelse at være sammen med så mange glade mennesker..... Kl. er nu 01:34, og jeg er sikker på at en del af jer stadig sidder og snakker ure......
Glæder mig til at se billeder fra dagen......
Hilsen
Claus Tukjær
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
ClausT Skrev:Tak for en hyggelig dag/aften, og tak til alle dem der stemte på min lille udstilling. En fornøjelse at være sammen med så mange glade mennesker..... Kl. er nu 01:34, og jeg er sikker på at en del af jer stadig sidder og snakker ure......
Glæder mig til at se billeder fra dagen......
Hilsen
Claus Tukjær
Selv tak - på hukommeren - vandt du så klart som 20 stemmer mod noget med 7 til nr 2 i konkurrencen
Stemmeoptællingskomite medlem nr 2 - en lidt sen nat
vh
•
Svar: 1,494
Tråde: 33
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
ClausT Skrev:Kl. er nu 01:34, og jeg er sikker på at en del af jer stadig sidder og snakker ure......
Nu er klokken 02:02, og jeg er lge kommet ind på værelset.... Den venlige dørmand, og hans kollega var så venlige at påpege at man skal være 25 for at komme ind på pubben... :/
Så nu er der ldt chil på værelse og så sengen...........
Tillykke Tukjær, med jordskredssejeren! (Fra optæller nr. 1?)
Billederne venter vi på i spænding! Det var jo så vellykket et arrangement!
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Tak til kommiteen for et fantastisk godt arrangement! Det var virkelig gennemført. Jeg havde en rigtig hyggelig dag i selskab med en masse spændende ure og deres ejermænd.
Og et tillykke til Claus skal der også lyde. Det var en flot og kreativ udstilling du havde banket op. Velfortjent at du vandt.
Vi ses til UR-Rally 2010!
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Jamen, et stort tak for alle involverede; for de gæve deltagere, udstillere, foredragsholdere (kæresten synes at Mads kunne tegne og fortælle på en måde at også en ikke-urnørd godt kunne lære noget), Jørgen Krognos og udvalget + Steffen, hvis indsats gjorde det hele muligt.
Hyggeligt selskab, god mad og uhyggelige mængder af rustne gamle ure - kan man ønske sig meget mere... ?
Hilsen John & Mette
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•