Lillle ny diver ?
Jeg kom til at sælge min pam 90´er.
men til gængæld fik jeg købt en anden diver der kan tåle en smule mere vand.....

Godt eller skidt bytte ?

i må nøjes med sælgers billleder, for jeg har ikke lige taget mig sammen til at tage nogle nye.

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Hvad mener i er det næste der skal i samlingen ?
Svar
Hej

Det må så være en Pam 87 eller 243, begge vandtæt til 1000 meter. Icon_idea

MVH Peter
İmage
Svar
Nu kommer det jo lidt an på hvilke prisklasse du vil udvide din samling i
og hvilke slags ur det skal være Icon_question

Snakker vi diver ville jeg kigge på et ORIS (f.eks regulatoren 49mm)
eller en pam 1000m.

Snakker vi dress ville jeg sige JLC master compressor serien evt.
eller pam (220 eller 221eren).

Et ganske ok bytte by the way det er en lækker IWC diver du har fået i kassen
tillykke Icon_cool
Svar
Glimrende bytte i mine øjne. Næste gang kunne måske være et vintage sports Rolex?
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Svar
Jeg synetes også at der er et fint bytte... men egentlig bare fordi jeg bedre kan lide IWC'en end PAM'en

Det kan vel ikke overraske at jeg mener du skal gå Vingage... men jeg kunne godt tænke mig at give dig en spændende vinkel:

Ta hvert ur du har - eller tag de 5-6 bedste (de du er gladest ved) ud og så find Vintage pendenten til hver af dem - det kunne være udfordrende og give en fantastisk samling.

fx. - du har en flot Omega 300 diver - find en Vintage Omega Diver, der kunne stå ved siden af. Det behøver vel ikke præcis at være en Seamaster 300 fra 65 - en 120 eller 60 kunne vel også gøre det. Men altså "Et Vintage match" til det du har!

Find et Vintage match til hver af dem du har - gå på jagt - byg dig en super samling af 2x6 fantastiske ure!

vh baun
Svar
Hej

Det bliver ret spændende hvis han finder en oprindelig Panerai vintage fra fyrrerne, for de er noget sværere at finde end Rolex Omega og IWC vintage.

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)