Nyt JLC Polaris
Så har jeg endelig modtaget det JLC Polaris jeg ordrede for nu næsten et år siden!

Som I sikkert ved er det en re-edition af en klassiker fra slutningen af 60érne men holdt meget tro mod originalen. Den største forskel ligger nok i værket som er nydesignet til lejligheden m. keramiske kuglelejer osv. som det forventes af et moderne værk. Det er derfor - modsat de vintagemodeller som stadig er i "live" - et ur som kan tåle at blive brugt, og det er jo ikke så ringe. . Kasse, skive, glas (plexi) osv er holdt som originalerne, hvilket JLC skal have ros for. Remmen er faktisk også rigtig fin men spændet lidt klein i det - her kunne man måske godt have bevæget sig længere væk fra originalen med fred være med det.
Svar
Så vacker att jag blir tårögd...

Grattis !
27 årig klocknörd - gillar Certina dykare...
Svar
Det flotteste ur der findes på marked Icon_exclaim mit personlige valg hvis der var frit valg på ALLE hylder.

STORT tillykke herfra med perlen

Har selv været så heldig at have et af de orginale Polariser i hånden (den havde aldrig været åbnet så mon ikke også de også kan tåle at blive brugt Icon_e_wink jeg tror det)
Svar
Tillykke, det er da et ualmindeligt pænt ur.
Tør slet ikke spørge hvad sådan en står i ?
Svar
Smukt, enkelt og lækkert ... sådan skal det gøres med klasse Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Det jeg mener med brugen er at et 40 år gammelt værk nok skal behandles med lidt mere varsomhed end et moderne - men det vil vise sig!
Svar
Rigtitg flot klassisk ur at se på ...

Tillykke med det.

Mvh Hans H
vh Hans Henrik
Svar
Et virkeligt flot og lækkert ur Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar
Super lækkert. Stort tillykke.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hvad ligger de på af pris? Både ny, og brugt?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)