En Lille familieforøgelse mere
I dag ankom endnu et medlem til min, nu efterhånden, lille JLC famile Icon_e_smile

İmage

Valget faldt denne gang på en Master Compressor Chrono "Valentino Rossi udgaven"

İmage

İmage

İmage

Her et samlet familiebilled. Til Venstre Control Hometime, i midten Compressor Chrono VR og til højre Compressor Geo.

İmage
Svar
Kæmpe tillykke med din lille ny Icon_e_biggrin

Gufle Skrev:I dag ankom endnu et medlem til min, nu efterhånden, lille JLC famile Icon_e_smile

İmage

Valget faldt denne gang på en Master Compressor Chrono "Valentino Rossi udgaven"

İmage

İmage

İmage

Her et samlet familiebilled. Til Venstre Control Hometime, i midten Compressor Chrono VR og til højre Compressor Geo.

İmage
Svar
Den er bare så LÆKKER gufle KÆMPE tillykke herfra Icon_cool Icon_cool Icon_cool Icon_cool
havde du ikke også landet Crono. fra deres diver serie Icon_question
Svar
Tillykke, super lækkert ud Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
jacob jensen Skrev:Den er bare så LÆKKER gufle KÆMPE tillykke herfra Icon_cool Icon_cool Icon_cool Icon_cool

Jo, men den blev sendt retur, da øverste trykknap til chronographen var i stykker Icon_evil.
Svar
Den ser sgu godt ud Icon_cool Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Gufle Skrev:
jacob jensen Skrev:Den er bare så LÆKKER gufle KÆMPE tillykke herfra Icon_cool Icon_cool Icon_cool Icon_cool

Jo, men den blev sendt retur, da øverste trykknap til chronographen var i stykker Icon_evil.

Ja så må den bare tilbage men det er en lækker sag du har få istedet. Icon_cool
Svar
jacob jensen Skrev:
Gufle Skrev:

Ja så må den bare tilbage men det er en lækker sag du har få istedet. Icon_cool

Jeg må erkende at jeg faktisk er glad for at Diveren var i stykker, for jeg er mere glad for denne her i stedet for. Diveren var nok lidt for stor og klodset. Jeg har altid syntes at Compressor Chrono skiven var noget rodet, men det synes jeg de har fjernet på Rossi modellen, da den, efter min mening, er langt mere enkelt og elegant i skive designet.

Og da designet er ændret så meget med andre farver ligner den heller ikke min Crompressor Geo så meget, så det virker som samme ur.
Svar
Stort til lykke ! Sikke en smuk trio du har fået samlet Icon_e_biggrin

Kunne vi få lov til at se nogle nærbilleder ?
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Stort til lykke ! Sikke en smuk trio du har fået samlet Icon_e_biggrin

Kunne vi få lov til at se nogle nærbilleder ?

Hermed to af billederne zoomet ind

İmage

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)