3 spørgsmål
I forbindelse med kig på et PP 3800 med hvid skive vil jeg gerne spørge om følgende:
-Er der nogen der kender nobeluhren.de?
-Er en hvid skive kikset?
-Org. certifikat medfølger,men der er ingen box. Det gør vel ikke så meget udover beværet med at købe en brugt/ny?

Kristian
Kristian Johansen
Svar
Jeg kender ikke nobeluhren.de.
Jeg kan godt lide hvide skiver, men hvis du heller vil have en stort, kan det også findes. Kig f.eks.her:

http://www.chrono24.com/de/search/index....&x=38&y=10

Prisen på de 9200 Euro er der flere sælgere, der kan matche med fuldt tilbehør.
Om man lægger vægt på æsken er vel en smagssag, men det er da klart en fordel at have den ved evt. videresalg. PP-bokse er ikke billige Icon_smil

Jens-Kristian
Svar
Hvid skive anses vist for at være mere stilfuld/klassisk end sort, der er mere sporty. Derfor ser du også mange PP med hvid skive.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
1. De er ok...
2. Tja ikke så populær som den grå/blå, men det er jo en smagssag som DU selv må afgøre
3. Hmm bedre certifikatet er der end boksen. Men tjek lige at certifikatet er det oprindelige og ikke blot et nyere. Husk på at man hos PP kan få genudstedt certifikatet ved service. Et servicecertifikat. I samlerkredse er det jo ikke just nr. ét i forhold til det oprindelige. Ældre modeller er iøvrigt umulige at finde de oprindelige bokse til. Jeg så engang en oprindelig Nauti ref. 3700 cork boks gå for 1.500 $

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)