05-05-2008, 05:35 PM
Jeg sender jo mine ure forbui Peter Halse når de er købt - inden de ligesom indgår i samlingen.
I Lørdags var jeg så i Horsens og hente nogle af de ure Peter havde "færdige".
Samtidig har jeg købt et nyt kamera - ikke fordi mit dejlige Leica ikke var godt nok - men fordi det har Conni også fundet ud af at det er.
Så nu brokker hun sig over at det altid står på Macro - og jeg derfor ødelægger hendes billeder
Ok jeg fandt et Olympus CAMEDIA C-2100 2.1 Megapixel og 10x Zoom - Og en god Macro funktion - på QXL af alle steder. Det skulle prøves på 3 af de hjembragte ure.
Fotograferet på en dækkeserviet fordi vi var i sommerhuset!
Men altså her er en Constellation som skulle have ny krone! Glasset var skiftet og kronen fuldendte værket:
En Constellation Guld på stål
Smuk Cross hair skive
ref. 168.010
cal 564 2535xxx fra ca 1967

Så kommer - noget særligt - synes jeg en Omega Constellation De Luxe - altså med guld skive - og i 18 Karat guld
Ref. 14393/4 SC
cal. 561 1744xxxx altså ca 1959

Det var 2 Constellations.....
Der var også lige en Seamaster De Ville i 14 karat guld - i fin stand kan man vist sige og i den originale box - tror jeg på!
Ref. 135.010
2328xxxx - altså ca 1966

vh Baun
I Lørdags var jeg så i Horsens og hente nogle af de ure Peter havde "færdige".
Samtidig har jeg købt et nyt kamera - ikke fordi mit dejlige Leica ikke var godt nok - men fordi det har Conni også fundet ud af at det er.
Så nu brokker hun sig over at det altid står på Macro - og jeg derfor ødelægger hendes billeder
Ok jeg fandt et Olympus CAMEDIA C-2100 2.1 Megapixel og 10x Zoom - Og en god Macro funktion - på QXL af alle steder. Det skulle prøves på 3 af de hjembragte ure.
Fotograferet på en dækkeserviet fordi vi var i sommerhuset!
Men altså her er en Constellation som skulle have ny krone! Glasset var skiftet og kronen fuldendte værket:
En Constellation Guld på stål
Smuk Cross hair skive
ref. 168.010
cal 564 2535xxx fra ca 1967

Så kommer - noget særligt - synes jeg en Omega Constellation De Luxe - altså med guld skive - og i 18 Karat guld
Ref. 14393/4 SC
cal. 561 1744xxxx altså ca 1959

Det var 2 Constellations.....
Der var også lige en Seamaster De Ville i 14 karat guld - i fin stand kan man vist sige og i den originale box - tror jeg på!
Ref. 135.010
2328xxxx - altså ca 1966

vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)