Ikke ud over hvad jeg skrev da du havde en tråd oppe om et NOS - som jeg ikke lige husker om det var dette. Jeg skrev:
Det er så en vintage - i øvrigt synes jeg ganske OK udseende sag.
Lucerne er en gammel fabrik som gik ind da quarts kom ud. Jeg vil tro det er fra dem, og det passer meget godt med vintage NOS, men teoretisk kan nogen ha købt navnet som det sker med så mange af de gamle navne. Det skulle dog forudsætte det var nyere, så regn med gamle Lucerne
Nok en eller anden AS eller lignende type værk i den, nok ikke nogen vældig fin sag værksmæssigt, men omvendt, de går nu ret pænt og mange af de værker var mindst lige så gode som billigere værker i dag er - dog med et lille point om at ETA28xx er arbejdsheste som nok ikke er set til den pris de kan sælges til, nogensinde tidligere
vh
Den kan teoretisk set også ha en ETA, men mit gæt er nok noget andet - som kræver åbning og det ville jeg ikke rode med hvis jeg var dig. Om den lige er serviceret så bør sælger næsten kunne få opklaret hvad der driver den
Det ser ud til at være i rigtigt flot stand men en vis patinering af tritium sådan umiddelbart