Seiko Prospex SBDC 001
#31
Claus Larsen Skrev:Prøv og søg på den. Så vil du kunne finde ud af, at dem der har den er lidt kede af lænken. Det er et super flot ur som afløser den gamle 007. Jeg havde den også selv hvis det ikke var for lænken.

Claus

Nu har jeg brugt uret i over 1 måned og er super tilfreds med det. Den "smalle" lænke er ikke noget problem for mig. Super ur.
Svar
#32
Jeg har den skam da også. Men min mening er den samme, det er ikke kønt med den lænke, set i forhold til uret. Både Monster og 007 modeller har en større lænke. Visuelt ser det altså bedre ud.
İmage

Claus
Svar
#33
Claus Larsen Skrev:Jeg havde den også selv hvis det ikke var for lænken.
Claus

Men du har købt den nu?
Svar
#34
Man behøver jo ikke afslører alt med det samme. Icon_e_wink Men jeg har og har haft en del sjove Seiko

Claus
Svar
#35
Claus Larsen Skrev:Man behøver jo ikke afslører alt med det samme. Icon_e_wink Men jeg har og har haft en del sjove Seiko

Claus

Har du nogen siden set den gule Monster? Den skulle være svær at finde og dyr.....
Svar
#36
Den er her.
İmage
Jeg har prøvet den røde, den er til at finde i østen for ca 3500 + det frække. Den gule har været helt oppe i 9k, hvilket efter min mening er helt ude i hampen. Jeg har den Blå.

Claus
Svar
#37
det lyder da for langt ude, et black monster koster kun 1K med fragt, hvorfor, ja undskyld mig, fanden betale 9k for det sammen med gul skive..?
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#38
Nopanic Skrev:det lyder da for langt ude, et black monster koster kun 1K med fragt, hvorfor, ja undskyld mig, fanden betale 9k for det sammen med gul skive..?

Helt enig. Jeg ville aldrig binde 9 af de lange røde efter en Yellow Monster.
Lidt tal om Monster Orange og Black laves i spandevis. Blue er lavet i 1800 stk Red 1313 stk og Yellow 300stk. Alle monster har 7s26 eller 7s36.
De værker har det med at gå for hurtigt. Den gule har Kyklop. Min Blå er nr 831.

Claus
Svar
#39
Claus Larsen Skrev:
Nopanic Skrev:det lyder da for langt ude, et black monster koster kun 1K med fragt, hvorfor, ja undskyld mig, fanden betale 9k for det sammen med gul skive..?

Helt enig. Jeg ville aldrig binde 9 af de lange røde efter en Yellow Monster.
Lidt tal om Monster Orange og Black laves i spandevis. Blue er lavet i 1800 stk Red 1313 stk og Yellow 300stk. Alle monster har 7s26 eller 7s36.
De værker har det med at gå for hurtigt. Den gule har Kyklop. Min Blå er nr 831.

Claus

De ure jeg har haft med de værker gik/går faktisk ret nøjagtigt, men det er åbenbart ikke alle der gør det......
Svar
#40
De ure jeg har haft med de værker gik/går faktisk ret nøjagtigt, men det er åbenbart ikke alle der gør det......[/quote]

Ja der er jo nogle der heldige Icon_rolleyes

Claus
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)