Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Svært spørgsmål men kan sige at modellen helt som beskrevet givet er sjældent med parkerings markering på skiven - absolut ikke normalt for modellen.
Skiven tror jeg ikke man kan renovere uden at lave helt om = rediale - og det kan koste noget med 1000-3000 kr alt efter krav TROR jeg - og der ligger nok ikke mulighed for andet end rent håndarbejde - OG det originale forsvinder, så jeg ville lade skiven være som den er helt klart
Resten af uret kan jeg ikke se nok om på billeder, men en pris på 6 til 8.000 dkk lyder fornuftigt vurderet. Er der to special samlere som ser det med P skiven - så kan den gå klart højere - er der ikke special interesse, så kan den nok gå lidt under, men jeg tror ikke den gør det
vh
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Den skive bliver svær at redde og som John skriver, ryger oprindeligheden jo hvis den bliver redialed. Dette gør også at samlere IKKE hopper med på vognen. Mit gæt er at det løber i 5-7 k før alt er serviceret, redialed og i fino stand.
/Mads
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Mads Gjødesen Skrev:Den skive bliver svær at redde og som John skriver, ryger oprindeligheden jo hvis den bliver redialed. Dette gør også at samlere IKKE hopper med på vognen. Mit gæt er at det løber i 5-7 k før alt er serviceret, redialed og i fino stand.
/Mads
Jo ja tjo - der findes jo mærkelige samlere, og den er vel ganske speciel for en momvox skive, men jeg er enig - en rigtig samler vil vel lade den stå. Jeg tror ex i USA eller Tyskland ville den kunne have fundet samler, selv i den stand. Vil man rediale og ofre det - så er det klogere at købe en som allerede er pæn
vh
•