Drømmeuret er i hus
Så lykkedes det endelig. Har netop fået fingrene i et IWC Big Pilots watch. Et afsindigt lækkert ur, der skal opleves, da billeder ikke yder det retfærdighed. Og så er det til og med en transitional model; altså den gamle model med det nye, mere præcise, urværk Icon_e_biggrin

Ville egentlig gerne lægge nogle billeder ud af det, men aner ikke, hvordan man gør. Nogen der kan hjælpe med dette Icon_question
Svar
Melder sig til Photobucket (hvorfor kan moderatorerne ikke have en enkelt klik mulighed for dette så vi slipper at skulle læse den samme forklaring igen Icon_e_smile

Hos <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.photobucket.com">www.photobucket.com</a><!-- w --> melder du dig til. Du år ikke spam eller andet møj ud af det.

Så uploader du et eller flere billeder.

Under billedet - når det er uploaded, får du forskellige mulige strenge at kopiere. Den ene hedder IMG - den klikker du på, så kopierer den sig automatisk til udklipsholderen.

Dernæst går du tilbage til Vintage ure og det indlæg du vil lægge biledet i - og trykker CTRL + V samtidigt (eller vælger sæt ind fra din rediger menu) og vupti så så er IMG liket kopieret og du behøver ikke gøre mere under vintageure

Vi vil se billeder af det ur Icon_razz

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Du kan bare sende dem til mig (<!-- e --><a href="mailto:donwerner@jubii.dk">donwerner@jubii.dk</a><!-- e -->), så skal jeg nok smide dem online for dig. Icon_e_smile

Og forresten, tillykke med uret!

EDIT: Nå, hannover_dk var lidt hurtigere end mig...
Svar
F E D T Icon_e_biggrin

Hvis jeg skulle have en BP ville jeg bestemt også gå efter 5002 transitional model.

Jeg glæder mig til at se billeder. Hvor fandt du den henne? Ny eller brugt?
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Her er billederne fra G.B. af hans nye flotte ur!

İmage

İmage

İmage
Svar
Stort tillykke med dit nye ur
det er et fedt ur Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar
Super flot ur! Icon_cool
Svar
Tillykke Tillykke

Det er Fan.... lækkert Icon_cool

Har 7 dages power reserve ???

Jorler
Svar
Hej alle sammen.

Tak for den positive feedback. Er simpelthen så glad for uret - stadigvæk Icon_razz . Måtte sælge mit stål Daytona for at få råd til uret, men det har jeg ikke fortrudt ét sekund.

Det er bestemt ikke et dress-ur taget dets størrelse i betragtning.Men til gengæld er det afsindig fedt til jeans og t-shirt. Og da jeg nærmest ikke går i andet, er det jo helt perfekt Icon_mrgreen

Christian: Uret er ikke nyt, men i rigtig flot stand. Det har faktisk været til salg både på denne side. Dog ikke i særlig lang tid. Fik det også til en MEGET fornuftig pris, så det kunne ikke være bedre Icon_razz
Svar
Hej

Et absolut fedt ur der er tro mod originalen fra 1940.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)