En lille vinterspøg
Se; [url]"http://www.mywatch.dk/group.asp?group=1">http://www.mywatch.dk/group.asp?group=1[/url]

Vinderne er fundet, se længere nede i tråden.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Fedt med en lille konkurrence! Har netop pløjet siderne igennem og sendt min besvarelse. Håber det bliver mig der vinder! Icon_e_biggrin
Svar
DonWerner Skrev:Fedt med en lille konkurrence! Har netop pløjet siderne igennem og sendt min besvarelse. Håber det bliver mig der vinder! Icon_e_biggrin

Jeps, og sikker en masse ure man fik set ved det, de var godt gemt de logoer!

Vi er nok flere der håber, kan ihvertfald regne ud at du kom NOGET senere med din besvarelse end mig Icon_e_wink
Svar
Speedy Skrev:
DonWerner Skrev:Fedt med en lille konkurrence! Har netop pløjet siderne igennem og sendt min besvarelse. Håber det bliver mig der vinder! Icon_e_biggrin

Vi er nok flere der håber, kan ihvertfald regne ud at du kom NOGET senere med din besvarelse end mig Icon_e_wink

Hvordan kan du det? Ved du hvornår jeg har lavet min besvarelse da? Icon_e_wink Ej, du har nok desværre ret. Jeg sendte først min besvarelse omkring kl. 11.15
Svar
DonWerner Skrev:
Speedy Skrev:

Hvordan kan du det? Ved du hvornår jeg har lavet min besvarelse da? Icon_e_wink Ej, du har nok desværre ret. Jeg sendte først min besvarelse omkring kl. 11.15

Det ver det lille ord "netop" i dit indlæg der fik mig til at gå ud fra at jeg havde sendt det før dig Icon_e_wink Men det har Bjarne nok helt styr på.

PS. 10.24 var min tid
Svar
Det gik hurtigt, jeg tror der er for mange der sidder og kikker på ure om formiddagen i arbejdstiden Icon_e_wink

Jeg skrev min lille vinterspøg i går morges kl 9:47 og kort tid efter kom den første rigtige besvarelse.

10:04 Jacob Hansen - Urkasse 8 ure
10:24 Benny Bundgaard / Speedy - Ur itui til 2 ure
10:31 Thomas Rønning - Urboks til 1 ur
10:31 Lars Bo Ulriksen - Urboks til 1 ur

De sidste 2 besvarelser kom inde for samme minut, så de fortjener en urboks hver.

Så alle 4 inden for den 1. time, godt gået.

Tror vi bliver nødt til at prøve igen en anden dag Icon_cool
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Hej Bjarne
Tak for en sjov lille konkurence, ser frem til at modtage præmien!

Tillykke til de andre vindere!

PS. Jeg havde selvfølgelig fri igår formiddags Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)