Speedmaster cal 321
#1
Overvejer at købe en cal 321 som sublement til mit nye speedmaster pro. Hvordan finder jeg en i god og original stand uden at være ekspert?? Har f.eks set denne på denne der med dagens valutakurser må siges at være rimelig i pris [url]"http://www.moonwatchtimepieces.com/Site/watch_detail.asp?watch_id=399&back=1">http://www.moonwatchtimepieces.com/Site ... 399&back=1[/url]

hvad siger I ??
Svar
#2
Hej

Den Klaus har er i bedre stand og med originale papirer og boks godt nok til 27500 kroner, så jeg tror at det er et bedre køb.

MVH Peter
Svar
#3
Tak for det Peter, men hvem er Klaus??
Svar
#4
Det eksemplar du linker til ser da ud til at være i meget god stand, og det er jo alligevel noget af en prisforskel der er på de to.

Men Peter siger jo selvfølgelig god for Klaus´ ur, og har vel også selv serviceret det. Så det skulle jo betyde at uret er 110% i orden.

Det er gynger og karuseller, det ene kan du holde i hånden før en evt. handel. Så det er jo op til dig at vurdere hvad du har det bedst med og vil betale?

Så vidt jeg husker skrev Klaus at uret var solgt hvis nogen smed 27.5, det betyder jo ikke nødvendigvis at det er den laveste pris han vil lade det gå for Icon_rolleyes Icon_question Icon_cool Men det ved jo kun Klaus Icon_exclaim

Held og lykke i jagten på dette dejlige ur!
Svar
#5
Glem ikke at uret i linket befinder sig uden for EU og der ryger 30 % oven i prisen inden den sidder på håndleddet. Det skal man nok også lige have med i overvejelserne. En ok cal. 321 kan købes i EU for ca. 17-18 k uden tilbehør. Om man så vil smide de ca. 10 k ekstra for et nyserviceret ur med det hele er så helt op til den enkelte. Men prisen er da ok.

/Mads
Svar
#6
Speedy Skrev:Så vidt jeg husker skrev Klaus at uret var solgt hvis nogen smed 27.5, det betyder jo ikke nødvendigvis at det er den laveste pris han vil lade det gå for Icon_rolleyes Icon_question Icon_cool Men det ved jo kun Klaus Icon_exclaim

Jeg var hos Peter for at hente uret i går og må sige, at han har overgået sig selv igen!

27,5 er mindsteprisen på denne lækkerbisken. Hvorfor skulle jeg sælge Danmarks flotteste speedmaster 321 (Peters ord) billigere? Den er nyserviceret med nyt glas og lænke og har de originale papirer og box.

Vi tog nogle billeder som jeg vil lægge i denne tråd snarest inden den bliver sat til salg på vintageure

Klaus
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)