Listepriser
#1
Hej

Er der nogen der kan oplyse mig om, hvor man kan finde listepriser på Omega ure?

Jeg har fået stjålet mit ur og har i den forbindelse brug for at kunne dokumentere urets nypris overfor forsikringsselskabet.
Svar
#2
jensen_ Skrev:Hej

Er der nogen der kan oplyse mig om, hvor man kan finde listepriser på Omega ure?

Jeg har fået stjålet mit ur og har i den forbindelse brug for at kunne dokumentere urets nypris overfor forsikringsselskabet.
Sorry - men hvad med lige at spørge en forhandler - hvis det ikke er spritnyt, så er dagens listepris - på et måske ikke identisk ur - nok ikke lige det forsikringen efterspørger - men hør en Omega forhandler om den helt konkrete model - og hav evt bevis for køb - dato - model eller andet til rådighed for dem
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#3
Det var da kedeligt at få stjålet sit ur Icon_cry
Er det sket ved indbrud eller hvordan?

Men kig forbi den lokale Omega-forhandler og han vil fortælle dig værdien af dit ur. Der er også udkommet et nyt Omega 2007 katalog - det indeholder også en prisliste.

Hvilken model var det i øvrigt du fik stjålet?
Svar
#4
Hej tak for svarene. Uret var et Seamaster Americas Cup, Limited Edition (nr. 6531 af 9999). Ref: 28335091.

Jeg købte uret som nyt i sommers, men modellen er tilbage fra 2000.

Jeg kan se der er et tilsvarende brugt ur til salg her på siden til 14.995 kr.

Uret er stjålet i forbindelse med tyveri af min bil.
Svar
#5
jensen_ Skrev:Hej tak for svarene. Uret var et Seamaster Americas Cup, Limited Edition (nr. 6531 af 9999). Ref: 28335091.

Jeg købte uret som nyt i sommers, men modellen er tilbage fra 2000.

Jeg kan se der er et tilsvarende brugt ur til salg her på siden til 14.995 kr.

Uret er stjålet i forbindelse med tyveri af min bil.

Jamen sikke da noget møj - Jeg ved ikke hvordan brugt prisen og ny prisen passer sammen, jeg ville nok give forsikringen ny prisen hvis du har kviteringen ellers kan den vel skaffes - og så kun hvis de sætter erstatningen ned under hvad du mener at kunne nyanskaffe for, så begynde at tale om det. Under et år siden købet ville je da kræve nypris for hvis det var mit ur - men det må forsikringen jo så tage stilling til

Lad os også vide hvad de siger til det med at det er stjålet sammen med bilen. Bliver der vrøvl med at have noge så dyrt liggende i bilen - hvis det ex har ligget i hanskerummet?

Held og lykke - keep us posted

vh - Fra Delhi efter ialt 8 timer idag i den håbløse Indiske trafik - til forskellige besøg - med bl.a. to store køer påkørt - dog ikke af os, men bilen ved siden af, og det er faktisk utroligt tragisk, både for køerne der led (og eftersigende for struben skåret når slagteren kommer), og for ejeren, en dybt fortvivlet ung mand der skulle ha sine 5 køer over vejen. Det er nogle helt andre perspektiver herude. Uret klarer forsikringen forhåbentligt elegant.



vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#6
Hej

Det pågældende ur kostede i 2000 godt 19000 kroner.

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)