Lidt indkøbsforening
#11
Hmmm Da jeg startede denne tråd var det faktisk seriøst ment, og jeg er også sikker på at det var seriøst ment fra Peter (PHM) side af da han skrev at han kunne hjælpe ved urkøb.

Tag et seriøst tilbud for seriøst, og lad dog være med at gøre grin med dem der skriver.

Jeg så i tråden med Saab Aero Vs BMW 325 at ikke mindre 2 helt meldte sig ud af debatten grundet tonen i forummet, jeg forstår dem desværre godt, den er undertiden lidt aggresiv.

Selvironi som det Jesper G. havde i sit indlæg, "lad os så få det afgjort" - den var ret god Icon_e_wink

Gad vide om det her Off-Topic forum alligevel var et fejlskud Icon_question

Ikke noget surt opstød bare min mening, pas godt på jer selv og jeres ure, biler, boremaskiner, piger, sko, tøj eller hvad der nu interessere jer derude.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#12
Bjarne Skrev:Hmmm Da jeg startede denne tråd var det faktisk seriøst ment, og jeg er også sikker på at det var seriøst ment fra Peter (PHM) side af da han skrev at han kunne hjælpe ved urkøb.

Tag et seriøst tilbud for seriøst, og lad dog være med at gøre grin med dem der skriver.

Jeg så i tråden med Saab Aero Vs BMW 325 at ikke mindre 2 helt meldte sig ud af debatten grundet tonen i forummet, jeg forstår dem desværre godt, den er undertiden lidt aggresiv.

Selvironi som det Jesper G. havde i sit indlæg, "lad os så få det afgjort" - den var ret god Icon_e_wink

Gad vide om det her Off-Topic forum alligevel var et fejlskud Icon_question

Ikke noget surt opstød bare min mening, pas godt på jer selv og jeres ure, biler, boremaskiner, piger, sko, tøj eller hvad der nu interessere jer derude.

Tak Bjarne

mvh Peter
Svar
#13
Jeg tror vi skal holde sig fra at reklamere for ure på diskussions forumet. Forumet bliver drevet for de (få) penge der bliver tjent på annoncerne på vintageure.dk

Icon_e_smile

Morgan
Svar
#14
Morgan Jones Skrev:Jeg tror vi skal holde sig fra at reklamere for ure på diskussions forumet. Forumet bliver drevet for de (få) penge der bliver tjent på annoncerne på vintageure.dk

Icon_e_smile

Morgan

Helt ærligt, jeg tjener ikke en krone, jeg ville bare hjælpe andre med en god pris. det skulle ikke opfattes som en reklame....

Det virker som om der er nogle, der er bange for at gå glip af en urhandel.
Du skriver selv i mailen til mig, at Rolex 16613 kan du selv skaffe til en bedre pris end jeg kan.

Jeg har ikke noget urfirma, men bare nogle gode kontakter i Tyskland.
Jeg troede dette forum var for private ur-etusiaster.

Jeg sletter mit indlæg og så er denne lille sag forhåbenlig ude af verden.



MVH
Peter
Svar
#15
yep
Svar
#16
Hej

Off topic er jo netop for alt andet end ure derfor navnet.

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)