Hvilket Rolex
#1
Jeg er klar til at købe mit første. Men hvilket skal det være..

Jeg er MEGET i tvivl.

Jeg heller nok mest til en sub date med enten den grønne eller sorte krans.. Men også en GMT II med den blå / røde krans er en top kandidat... Hvad siger I ? Fordele / ulemper? Er der noget jeg skal være obs på ? Forskel i de forskellige serier?

Giv mig Jeres bedste råd, og jeg retunerer med en billedserie når uret er hjemme...

Hans
Svar
#2
Hej Hans...!

Det er der kun et rigtigt svar på dit spørgsmål.

SEA-DWELLER

Og derom er der ikke nogen tvivl.

Køb kun en Dweller hvis du er klar til at blive forelsket for livet.

Kjeldsen
Svar
#3
Du bør gå til en forhandler - f.eks. Klarlund - og så prøve dem på armen. Da jeg skulle handle, var jeg meget i tvivl om det skulle være Sub date eller SeaDweller. Men så prøvede jeg dem på armen, og al tvivl var forsvundet som dug for solen. Lige nu sidder jeg med 16610 Sub date på armen, som er et meget mere behageligt all-round ur end Seadwelleren. SD er en klods og fungerer vist bedst på armen af en prof dybhavsdykker Icon_e_biggrin

Hver sin lyst og smag selvfølgelig Icon_e_wink
Svar
#4
(NT)
Svar
#5
aa
Svar
#6
Til Kjeldsen, Crook m. fl. :

Ikke at jeg et sekund vil betvivle jeres udsagn; men det kunne være rart med et par argumenter, hvorfor Seadweller er det eneste rigtige. Jeg omgås nemlig også med tanker om at købe et Rolex, og kan heller ikke beslutte mig ...

På forhånd tak Icon_e_biggrin
Svar
#7
aa
Svar
#8
Her er en okay sammenligning af Sub vs. Klods Icon_e_biggrin

http://forums.timezone.com/index.php?t=m...sg_1178598
Svar
#9
aa
Svar
#10
Heheh......ja den er ikke god den dèr Icon_e_biggrin. Jeg har nu ikke et specielt lille håndled = 18,5 cm. Men jeg synes stadig bedst om 16610.

Mange har det som mig, og så er der til gengæld rigeligt med SD`er til jer andre Icon_e_wink
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)