Breitling Emergency
#11
Jeg har fået en pris fra SilverMagic (Markus) på 3.150 Euro og det er et nyt med box, papir og det hele, leveret til min dør.
Jeg er lidt forvirret over de model nummer han har stående på sin hjemmeside, især fordi han ikke har billeder? Model 437, 438, 439, 440, 441 og 442? Er der nogen der kender et sted på nettet hvor jeg kan se billeder af de nummere?

/Kim
Svar
#12
Gooman Skrev:Jeg har fået en pris fra SilverMagic (Markus) på 3.150 Euro og det er et nyt med box, papir og det hele, leveret til min dør.
Jeg er lidt forvirret over de model nummer han har stående på sin hjemmeside, især fordi han ikke har billeder? Model 437, 438, 439, 440, 441 og 442? Er der nogen der kender et sted på nettet hvor jeg kan se billeder af de nummere?

/Kim

de numre modellerne har i Breitlings katalog (Chronolog).

mvh JACOB h
Svar
#13
aa
Svar
#14
Hej Jesper,
Først tak for din tålmodighed med alle mine spørgsmål Icon_e_biggrin
Jeg er normalt ikke den store Breitling tilhænger, i hvert fald ikke hvad angår deres design og sådan her jeg det også med Emergency Mission udgaven, jeg kan ikke rigtig bliver venner med designet. Emergency udgaven som jeg er på udkig efter falder dog helt i min smag, synes det er super lækkert og så er der jo lige det med den der sikkerhed...
Udgaven jeg er på udkig efter er den med den sorte skive som du kan se her [url]"http://www.watchseller.com/breitembludi.html">http://www.watchseller.com/breitembludi.html[/url] ved bare ikke lige hvad nummer den har???
Hvilken udgave er det lige du selv har?
Vil det sige at det ikke er vandtæt?????
Synes da ellers jeg læste et eller andet sted at det var vandtæt til 30 meter??

Tak

/Kim
Svar
#15
aa
Svar
#16
Det kan ikke betale sig at skifte urskive i forhold til at købe den med den farve man ønsker i længden er det billigere at købe den ønskede model med den ønskede urskive prisen for en ny urskive vil langt overstige prisen for den ønskede model.

MVH Peter
Svar
#17
Det ryster mig lidt og læse at et ur hvor der står at det er vandtæt til 30 meter, kun kan tåle et par dråber og lidt regn Icon_e_surprised
Da jeg er en forholdsvis ivrig svømmer, er det sgu lidt et slag i ansigtet at man skal tage sit meget dyre ur af, hver gang man hopper i poolen.
Jeg troede uret var beregnet til piloter...? Så vidt jeg ved er største delen af kloden dækket af vand, og derfor må man da regne med at en hel del flyulykker sker i vand? Hvad hjælper det så hvis man forulykker i vand, at man ikke kan bruge uret til noget som helst, da det åbenbart tager vand ind?

/Kim
Svar
#18
senderen kan godt tåle vand. Det er selve uret der ikke kan tåle "så meget" vand
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)