Lighed
#1
Eksiterer der nogen ure der i design kunne minde om Roger Dubuis' MuchMore/Golden Squares eller Franck Mullers Long Island og som stadig kan erhverves af en SU-fattig studerende - dvs. med en maks.pris på ca. kr. 5.000?

Kind regards...
Svar
#2
Pierrot Skrev:Eksiterer der nogen ure der i design kunne minde om Roger Dubuis' MuchMore/Golden Squares eller Franck Mullers Long Island og som stadig kan erhverves af en SU-fattig studerende - dvs. med en maks.pris på ca. kr. 5.000?

Kind regards...

Hej Pierrot

Jeg er ikke sikker på om det er lige det her du ønsker, men her er et billigt alternativ
http://www.glycine.ch/e/collection/colle...oup=10000G

Silvermagic

Brand : glycine
Line : Rettangolo
Model : 380919atlb9

Price : 438 Euro/ 540 Dollar
Svar
#3
Jeg holder især meget af de 'udflydende' tal på RD og FM, men dette kunne bestemt være en mulighed. Hvordan er Glycines kvalitet og rennomé?

Kind regards...
Svar
#4
Pierrot Skrev:Jeg holder især meget af de 'udflydende' tal på RD og FM, men dette kunne bestemt være en mulighed. Hvordan er Glycines kvalitet og rennomé?

Kind regards...

nu har jeg ikke selv et Glycine endnu, men overvejer at erhverve mig et, men har tidligere selv spurgt om det samme og jeg tror det var Bjørn Hell sagde god for det.

Men har kigget på et andet alternativ fra Zeno
İmage

Det mener meget om ikke for meget om et Franck Müller
Svar
#5
Glycine er et rimeligt ur absolut, specielt deres airman serie som har eksisteret i MANGE år vækker respekt hos mange. Ingen Patek men absolut rimeligt
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#6
Det Zeno dér ser interessant ud. Hvor kan det købes og hvor meget koster det?
Svar
#7
aa
Svar
#8
Du kan købe det hos http://www.timedesign.de Det er ved at ryde op i deres varelager, det koster 899 euro...

jeg kender ikke firmaet, men vil tro at du også kan købe det hos silvermagic


p.sebastian
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)