"polering" af sand/glasblæst lænke
#11
Anonymous Skrev:
Lars Skrev:De ridser begge

Lars


Aahhh......sådan. Du var sgu lige ved at få mig til at prøve at "duppe" med smergellærred på et gammelt ur jeg har liggende........HAHAHAA


Nej, nej, men tror jeg skal til Esbjerg og snakke med nogle der arbejder med Sand/glasblæsning, så må jeg prøve det.
Icon_idea

Lars
Svar
#12
jep....... i Fortis kataloget står der micro-sand blasted. Så man skal nok ikke gå til autolakeren Icon_e_wink
Svar
#13
HenrikT Skrev:jep....... i Fortis kataloget står der micro-sand blasted. Så man skal nok ikke gå til autolakeren Icon_e_wink

Kender en der har glasblæst ting til en Triumph årgang 1951 (tror jeg nok det var) jeg lavede spedometeret et chronometrik, det er faktisk et "uværk", det var lidt sjovt. Kan være vi kommer til at tale om det på lørdag hvis der int. for det.
Tilbage til glasblæseren, han må da kunne fortælle lidt. Kan forestille mig det er noget med hvor groft glaset er og hvor grov dyserne er og hvorlænge man behandler tingene, det skal der "graves" lidt i.

Hej Lars
Svar
#14
Nå - istedet for alle de problemer med at finde ud af hvordan man "reparerer" sandblæst look, hvis der skulle komme en rids, ja så blev Cosmonauten istedet lavet om til børstet stål.........også meget pænere synes jeg Icon_e_wink

MVH

İmage


İmage


İmage
Svar
#15
[quote="HenrikT"]Nå - istedet for alle de problemer med at finde ud af hvordan man "reparerer" sandblæst look, hvis der skulle komme en rids, ja så blev Cosmonauten istedet lavet om til børstet stål.........også meget pænere synes jeg Icon_e_wink

Har du selv lavet "børstningen?

Jacob H
Svar
#16
Citat:Har du selv lavet "børstningen?

Jacob H


Jep Icon_smil. Af med bezel`en og så 10 minutter med en grydesvamp, så er dèn hjemme. Og seføli er der børstet skråt på hornene som det sig hør og bør Icon_e_wink

Der er børstet lige på hele lænken, lige på siden af kassen og skråt på hornene. Bezel`en er der børstet sådan, at linierne følger bezel`en rundt.

MVH
Svar
#17
Respekt!!!...som de siger...det ser sku godt ud... Icon_e_biggrin
-Lohse-
İmage
Svar
#18
Lohse Skrev:Respekt!!!...som de siger...det ser sku godt ud... Icon_e_biggrin


Tak skal du ha`.............
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)