'Zidane's ur'
#11
nt.
Svar
#12
Sad for et stykke tid siden lige bagved Zidane på Århus Stadion, og bemærkede godt det ret så diamantbesatte ur.

Havde dog ikke lige regnet med han havde erhvervet det på denne måde.

Ja, det vidner nok ikke om den store klogskab
Svar
#13
[url]"http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artikel:aid=307276/">http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artikel:aid=307276/[/url]


Jeg køber ihvertfald ikke den historie med strøget. Har aldrig nogensinde hørt noget så absurd.

Morgan Icon_rolleyes
Svar
#14
Hold da kæft en tåbe.
Ikke en skid jeg tror på hans historie.
Uha jeg har måtte ændre i dette indlæg inden det blev postet.
Synes bare det er utroligt, håber han får en dom.
Svar
#15
til Zidan, med jer andre, men jeg har desværre tavshedspligt. jeg må hellere stoppe inden jeg brækker mig og taler over mig. godt han ikke får dansk statsborgeskab, ihvertfald de næste 5 år, plus tillæg for det han nu har lavet.

Mikael
Svar
#16
Uret blev stjålet ved et særdeles groft, voldeligt og væbnet røveri. Der findes absolut ingen plausibel undskyldning til at bære det ur.
Svar
#17
DEJLIGT!!!!!!

Godt at høre at Sarah nu forhåbentligt får dette smukke KVINDE-UR (hørte du det Zidan???) tilbage på håndledet hvor det hører til.

Også stor ros til Politiet der jo har gjort et godt og grundigt stykke arbejde på særdeles kort tid... kudos!
Martin Issing
Svar
#18
Hªªgen Skrev:Uret blev stjålet ved et særdeles groft, voldeligt og væbnet røveri. Der findes absolut ingen plausibel undskyldning til at bære det ur.

Nej nemlig. Det findes der INGEN undskyldning for .... Men desværre er det jo ofte sådan at det meste kan tilgives mht. til vold, tyveri, hæleri mv. bare man er fodboldspiller og helst en professionel af slagsen ...

Hvad var det direktøren for FC Midtjylland udtalte i nyhederne på TV2 her til morgen ... "Ja, hvad så ...vi har vel alle lov til at begå fejl og vi har vel alle købt noget, hvor vi er blevet snydt" .... At det stort set aldrig er studenterhuen der trykker hos den slags folk er ikke overraskende (for mig i alle tilfælde), men det ændrer nu ikke på, at den slags hykleri og beskyttelse og forsvar af fodboldspillere (og helst dem der har et "navn") er kvalmende/til at kaste op over ...føj Icon_evil
Svar
#19
Citat:Hvad var det direktøren for FC Midtjylland udtalte i nyhederne på TV2 her til morgen ... "Ja, hvad så ...vi har vel alle lov til at begå fejl og vi har vel alle købt noget, hvor vi er blevet snydt" .... At det stort set aldrig er studenterhuen der trykker hos den slags folk er ikke overraskende (for mig i alle tilfælde), men det ændrer nu ikke på, at den slags hykleri og beskyttelse og forsvar af fodboldspillere (og helst dem der har et "navn") er kvalmende/til at kaste op over ...føj Icon_evil
Ja, jeg hørte også det indslag. Direktøren udtalte endvidere at han havde ondt af Zidane og at han faktisk syntes det var synd for ham - DOH siger jeg bare. (Var der nogen der nævnte noget om at fedte for en kontrakt-forlængelse eller noget?) Bvadr... Icon_evil ----- "Jeg har købt det på strøget", yeah right...
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)