Enig med Fiddyhaagen og Per, men...
#1
... er det så ikke vores opgave at udbrede det lidt, så folk i hvert fald kan fatte interesse for Panerai. Og det er jo up and comming - ingen tvivl.

Vi er få, men må larme lidt for at blive hørt Icon_e_surprised (nu har vi jo også vores eget forum på Vintage)

Og jep's Kristian - det er sku et fedt ur 1950'eren. (og kanon gode billeder du får skudt dér) Nogle af mine venner, nok rettere "bekendte" Icon_smil kalder det et "bornholmerur", eller et ur til ekstremt svagtseende...
Svar
#2
Et udmærket hip til os alle, DF.

Mht Fiddy: Hvis det er for ekstrems svagtseende, må det være en særlig gruppe af ekstremt svagtseende med ekstremt god smag i ure og ikke alt for tynde håndled.

Selv ville jeg nærmest skulle ha' spændet monteret direkte på den ene side af uret, hvis det skulle sidde på min spæde hånd. Og i betragtning af hvor vigtige remme er Icon_exclaim går det bare ikke. Og så er der det med $$
Svar
#3
Hej Per,

der findes skam straps til alle - så på paneristi at en japaner havde købt en strap til sin kone, meeget kort. Pink naturligvis Icon_smil

Og det var ikke til en 40, men en 44 mm - hun forsvandt helt, men det så sku sejt ud alligevel. Pam's på kvinder er virkelig vildt ok - så en kvinde i Stuttgart med en stor submersible - god combo!!!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)