I've got the blues
#31
Daniel Skrev:Hvis jeg forstår det rigtigt, så må det jo være langt bedre at købe fra den europæiske forhandler - prisen er den samme - og man slipper for told mm? Så er det jo virkelig attraktive priser.

Er der nogen der kan læse sig til, hvor lang afstanden bliver fra horn til horn - altså hvor meget uret kommer til at fylde på tværs af håndleddet?

Se side 1 Icon_e_smile

(52 mm)
Mvh Ole


Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black

Helson Sharkdiver 42 Brass
Svar
#32
Medmindre du mener Dual time versionen - selve diameteren er 42mm og altså mindre end de plejer og man må forvente at afstanden fra horn til horn er tilsvarende mindre...
Mvh Ole


Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black

Helson Sharkdiver 42 Brass
Svar
#33
Ekstra info: deres EU distributør giver 2 års garanti hvor "hovedkontoret" kun giver 1 års garanti...
Mvh Ole


Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black

Helson Sharkdiver 42 Brass
Svar
#34
Tak for svar. Jeg mente den nye i bronze, kan se at det ikke var helt tydeligt. Dual time er også fed, men lige nu er jeg lidt fanget af bronzeure.
Svar
#35
Daniel Skrev:Tak for svar. Jeg mente den nye i bronze, kan se at det ikke var helt tydeligt. Dual time er også fed, men lige nu er jeg lidt fanget af bronzeure.

Bronzeuret er også 44mm og er deres velkendte kasse, så den må også formodes at være 52mm Icon_e_wink
Mvh Ole


Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black

Helson Sharkdiver 42 Brass
Svar
#36
Woop woop, så kom jeg sgu lige til at smide en pre-order på en Magrette Dual Time i sort. Fuck den er fed :-O

Så begynder den søde ventetid.

İmage
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#37
Super fedt - tillykke!!! Er stadig splittet mellem den og deres kommende bronze ur...
Mvh Ole


Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black

Helson Sharkdiver 42 Brass
Svar
#38
Spändende - den er flot - jeg er også splittet... Bronzeuret er flot - men måske for stort til mig Icon_thinking
Svar
#39
Kom også til at smide en pre-order på en Magrette Dual Time i sort..... Icon_e_biggrin1
Svar
#40
Stoni Skrev:Kom også til at smide en pre-order på en Magrette Dual Time i sort..... Icon_e_biggrin1
Stærkt! Så for vi at se hvornår de dukker op.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)