Armida ur
#1
Hej

Jeg overvejer at købe et Armida ur. Har læst mig til at urene bliver sendt fra Hong Kong - det betyder vel at der ryger told og moms oveni, eller hvordan fungerer det? Icon_smil
Svar
#2
Hvis det bliver sendt fra Hong Kong, så ja, så skal du regne med told og moms oveni. En tommelfingerregel er ca. 30% alt i alt kommer der oveni.

Mem burde Armida ikke kunne skaffes inden for EU? Måske brugt?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#3
Claus fra CT har dem nogen gange brugt. Ellers så æd de 30% Det er jo ikke så dyrt et ur.
Svar
#4
Hvem er Claus fra CT?
Svar
#5
Claus Tukjær som ejer CT-Watches.dk Icon_e_smile
Svar
#6
Hej wf - har du fået min besked? Tapatalk har lidt problemer med at vise mine sendte beskeder...
Mvh Ole


Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black

Helson Sharkdiver 42 Brass
Svar
#7
Du kan først se beskeden under "Sendte beskeder" når den er læst af modtager Icon_e_wink
Svar
#8
Ja det er modtaget, tak for svarene Icon_e_smile
Nu må vi se hvornår eller om A8 kommer på lager igen Icon_smil
Svar
#9
wf Skrev:Ja det er modtaget, tak for svarene Icon_e_smile
Nu må vi se hvornår eller om A8 kommer på lager igen Icon_smil

Prøv at skriv til dem. A8 var også udsolgt i julen. Det lykkedes dog for min kæreste, at bestille et, så hun kunne give mig et i julegave Icon_e_biggrin1
Svar
#10
KimT Skrev:Du kan først se beskeden under "Sendte beskeder" når den er læst af modtager Icon_e_wink

Så lærte jeg også noget i dag Icon_e_smile
Mvh Ole


Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black

Helson Sharkdiver 42 Brass
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)