Sjove ur-relaterede memes
İmage
İmage
İmage
Svar
Det sgu sjovt.

Kristen
Svar
En hjemmestrikket. Undskyld på forhånd til alle Omega fans :-)

İmage
Svar
Hahahah
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
İmage

İmage
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
İmage
[-]
  • peterkaa
Svar
İmage
Svar
Ha ha, det har jeg altså lidt Icon_flov Med mindre jeg på et tidspunkt falder over et af de tidligere til en god pris Icon_e_wink
Svar
Det ligger latent i dig, Kim. En lille Paneristi, som kæmper for at bryde ud. Og pludselig sker det. Så ser du dig selv med et guld-radiomir om håndleddet Icon_razz
Svar
Sociologen Skrev:.............Og pludselig sker det. Så ser du dig selv med et guld-radiomir om håndleddet Icon_razz
Ja, det ville ikke være dårligt Icon_razz Realistisk bliver det nok nærmere noget 24/25 som jeg er ret lun på for tiden. Det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg foretrækker de tidligere Panerai før inhouse, da det simple og rå bare er mere Panerai for mig Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)