Helson, igen igen igen igen
#11
bcmb Skrev:Var den tiltænkt mig eller hvad, og hvad har det med jantelov at gøre?

Ja bla. For jeg skal da ikke tro at jeg er noget vel ? Det virker som om nogen har ondt i røven over mine urhandler. Jeg forstår det ikke Icon_e_wink.
Svar
#12
Mon ikke det gik mere på ulven i ræveklæder Icon_razz

Synes jantelovskortet er spildt her (og på dette forum).

Tror ikke nogen ser med andet end (be)undrende øjne på dine urhandler... Flotte nærbilleder, by the way!

mvh Jens
Svar
#13
Jens Skrev:Mon ikke det gik mere på ulven i ræveklæder Icon_razz

Synes jantelovskortet er spildt her (og på dette forum).

Tror ikke nogen ser med andet end (be)undrende øjne på dine urhandler... Flotte nærbilleder, by the way!

mvh Jens

Tak Jens. Det er jo en kommentar jeg kan bruge til noget.
Janteloven trives fint på dette forum i min verden!
Svar
#14
İmage
Svar
#15
Jens Skrev:Mon ikke det gik mere på ulven i ræveklæder Icon_razz

Synes jantelovskortet er spildt her (og på dette forum).

Tror ikke nogen ser med andet end (be)undrende øjne på dine urhandler... Flotte nærbilleder, by the way!

mvh Jens

+ 1
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#16
Det var på ingen måde jantelov jeg havde gang i mht ræven - det var ment som en konstatering at dine keeper/yndlingsure på det sidste ikke har holdt mange timer eller dage før de blev udskiftet med et nyt keeper

Derfor kommentaren om ræven/ulven - det plejer jo ikke at vare mange dage før der er et nyt ur Icon_drunken

Og .... Det er bestemt flotte billeder
/Anders
Lidt fattigere ... men meget rigere
Svar
#17
Glatnakken Skrev:Det var på ingen måde jantelov jeg havde gang i mht ræven - det var ment som en konstatering at dine keeper/yndlingsure på det sidste ikke har holdt mange timer eller dage før de blev udskiftet med et nyt keeper

Derfor kommentaren om ræven/ulven - det plejer jo ikke at vare mange dage før der er et nyt ur Icon_drunken

Og .... Det er bestemt flotte billeder

Icon_e_wink
Svar
#18
runzuk Skrev:
bcmb Skrev:Var den tiltænkt mig eller hvad, og hvad har det med jantelov at gøre?

Ja bla. For jeg skal da ikke tro at jeg er noget vel ? Det virker som om nogen har ondt i røven over mine urhandler. Jeg forstår det ikke Icon_e_wink.

Eftersom jeg blot pointerede glatnakkens sproglige fejl så synes jeg da det er ramt lidt forbi. Men skal da undskylde hvis du tager det ilde op at jeg ikke kunne dy mig for at korrigere forbytningen af ræv og ulv.

I øvrigt sjovt du sætter mig i bås med "de der folk i Rolex forummet" eftersom det tætteste jeg nogensinde kommer et Rolex er mit Steinhart OVM Icon_e_smile

Og jeg læste altså også glatnakkens indlæg som det efterfølgende er forklaret mere som en "jaja keeper, lad os nu se" end det andet. Tror ikke der er nogen der ser ned på din urfetisch, måske mange der ikke forstår din flipper-lyst, men det kan da umuligt støde nogen, det kommer jo kun os til gode at du æder dig igennem så mange ure Icon_e_smile
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#19
bcmb Skrev:
runzuk Skrev:
bcmb Skrev:Var den tiltænkt mig eller hvad, og hvad har det med jantelov at gøre?

Ja bla. For jeg skal da ikke tro at jeg er noget vel ? Det virker som om nogen har ondt i røven over mine urhandler. Jeg forstår det ikke Icon_e_wink.

Eftersom jeg blot pointerede glatnakkens sproglige fejl så synes jeg da det er ramt lidt forbi. Men skal da undskylde hvis du tager det ilde op at jeg ikke kunne dy mig for at korrigere forbytningen af ræv og ulv.

I øvrigt sjovt du sætter mig i bås med "de der folk i Rolex forummet" eftersom det tætteste jeg nogensinde kommer et Rolex er mit Steinhart OVM Icon_e_smile

Og jeg læste altså også glatnakkens indlæg som det efterfølgende er forklaret mere som en "jaja keeper, lad os nu se" end det andet. Tror ikke der er nogen der ser ned på din urfetisch, måske mange der ikke forstår din flipper-lyst, men det kan da umuligt støde nogen, det kommer jo kun os til gode at du æder dig igennem så mange ure Icon_e_smile

Icon_e_wink
Svar
#20
Nu passer du på det ur ik'? - det var jo et af mine keepers, men ak selv jeg har et standpunkt til jeg tager et nyt.

Det næste som ryger bliver prodiver chrono.........., mit date vokser på armen Icon_e_wink
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)