PAM590
#11
Sociologen Skrev:Nøj, hvor et lækkert ur. Tillykke. Det google på et tidspunkt en model, som minder meget om denne (kan ikke huske ref. nr), men blot i 47mm. Uret var desværre ukøbeligt (for mig) pga. prisen.

Peter: Uret er ikke med sandwich-skive Icon_e_wink

Jeg takker Icon_e_smile

Det eneste ur jeg kender til som ligner dette og som er 47mm er PAM203 med 8 days Angelus værk. Vi skal op omkring 70K-80K euro for det, hvilket er tosset Icon_head Men jeg har et par Risti venner som har det, om det gør dem lykkeligere fortæller historien intet om Icon_e_wink
Truyen
_____________________________________________________
PAM PreA 4,351,372,587,590 - RM11- 5980 -HYT H1-
HYT Iceberg - Seiko Spacewalk - AP ROO Carbon/RG - Devon Godiva- Rolex 'red' 1680 x 2 - Rolex Deepsea & Dblue +++
Svar
#12
Jeps. Det et 203, jeg tænker på Icon_razz Må kigge på 390, når det til næsten år også sælges af Panerai-ADer, som ikke er lokaliseret i US.
Svar
#13
Sociologen Skrev:Jeps. Det et 203, jeg tænker på Icon_razz Må kigge på 390, når det til næsten år også sælges af Panerai-ADer, som ikke er lokaliseret i US.

PAM390? Som blev lanceret i 2011 og er LE/SE 2000 stk? Jeg er ikke sikker på,at der er flere tilbage 2015, sidst jeg hørte have man produceret 09xx/2000 og det var 2012. Kan du ikke finde et NOS på Nettet. Tror der er bedre chance der end at vente til 2015 og så få at vide at der ikke er flere tilbage?
Anyways, det er et lækkert ur som jeg har haft og solgt igen. Gold hands og den brune skive gjorde at jeg blev hurtig træt at det...men kender en del som har haft det siden day 1 og agter ikke at sælge det...Jeg vil dog gerne anbefale 590, et smukt smukt ur som har givet mig Panerai gnisten igen Icon_e_wink
Truyen
_____________________________________________________
PAM PreA 4,351,372,587,590 - RM11- 5980 -HYT H1-
HYT Iceberg - Seiko Spacewalk - AP ROO Carbon/RG - Devon Godiva- Rolex 'red' 1680 x 2 - Rolex Deepsea & Dblue +++
Svar
#14
Haha. Nej. 590 Icon_e_wink Er dog ret vild med 47mm Icon_e_biggrin

Godt at høre at du er tændt på Panerai igen. Det betyder flere fede billeder her på forum Icon_razz Mindes du mistede gnisten efter a have mødt Panerais CEO...
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)