Findes dette Panerai?
#11
Måske det kunne gå med 50 mm, men listeprisen på PAM 36500 var i 2011 $149.000, hvilket ikke går Icon_razz Men fedt ur er det da.
Svar
#12
Men når du kan gå med et dameur ala DeepSea, så findes der jo et utal af luminor i 44 mm som vil passe.
Svar
#13
Haha. De 44 mm, som DeepSea måler, måler mange af Panerais modeller nu også, så...

Selvom Radiomir respekterer designet for Panerais første ure pga (blandt andet) fravær af kronebeskytter, så forbinder jeg kronebeskytteren med Panerai, og ønsker derfor en sådan... Men dette ændrer sig nok på et tidspunkt.
Svar
#14
Er DeepSea ikke 43 mm...
Svar
#15
Nej 44 mm, jf. billede fra Rolex' hjemmeside
İmage
I starten blev DeepSea annonceret som 43 mm, men det måler vist 43,6 mm, så Rolex ændrede angivelsen til 44 mm.
Svar
#16
Sociologen Skrev:Nej 44 mm, jf. billede fra Rolex' hjemmeside
İmage
I starten blev DeepSea annonceret som 43 mm, men det måler vist 43,6 mm, så Rolex ændrede angivelsen til 44 mm.


Så har jeg stadig håb om at finde et......
Svar
#17
Jeg er utvivlsomt til Panerai, men dette Rolex gør det ret godt. Lænkens 'indsnævring' opvejes af høj kvalitet, gode justeringsmuligheder og super komfort Icon_razz Desuden ser det langt mere 'tosset' ud, når man kigger på uret, mens det ligger på bordet, end når man bærer det...
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)