Mine overvejelser omkring køb af mit først Panerai, og remme
#21
Jeg må blankt indrømme at jeg overhovedet ikke kan huske det, men det var en 74´er med flere customændringer. (anderledes syninger og uden 74 skrevet på den)
Svar
#22
Gunny 74 koster 150$ inklusiv spænde, bare husk der kommer told og moms oveni - se mere her http://gunnystraps.blogspot.dk/

Jeg bruger min brors fortiden på mit 352 og det er virkelig en fed rem, dejlig blød og den bliver kun federe jo mere den bliver brugt - jeg skal helt sikkert have en på et tidspunkt.
İmage
Svar
#23
Har lige siden jeg fik uret kigget på RIGTIGT mange remme, og i denne uge fik jeg så min første.

Til at starte med vil jeg godt have en sort rem, da der følger en brun rem med foruden den sorte plastik. Derfor faldt valget på en sort "horn back" i 24/22mm. I den størrelse passer OEM spænde, hvilket jeg godt ville have.
Jeg har ikke noget imod at bruge 1-2000kr på en fed rem, men vil godt have prøvet lidt forskelligt først inden jeg springer derud. Derfor er dette også kun en læder rem købt på eBay i Californien, og ikke en ægte krokodille horn back.

Hermed lidt billeder:

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Farvevalget af syningerne er gjort udfra at de skulle passe til viserne/markørene, og det er lykkedes meget godt.
Erfaringen jeg har gjort mig med denne rem er tykkelsen. Den er 5,8mm på det tykkeste punkt (ved tubes) og så går den ind og bliver 2,5mm og det er ikke tykt nok.
Havde en forstilling om at 5mm tykkelse var for meget, men det er det slet ikke og bidrager til kvalitetsfølelsen.

Målet er nok at finde en tæskefed Ammo strap Icon_e_biggrin
Seiko Monster SKX799
Audemars Piguet 15300 "Blue"
Panerai Luminor Marina PAM00111
Min fotograf side fluxdonphotography
İmage
Rolex by fluxdon, on Flickr

Svar
#24
Det ser nu fint ud Dennis. Jeg fandt med tiden ud af at min yndlings tykkelse på remme til Panerai var 4mm.
Svar
#25
Kommentar til den flotte imiterede 'alligator'-rem. Vil blot gøre opmærksom på at en ægte Hornback kan være ekstrem blød i modsætning til de imiterede udgave. Det har overrasket mig at på trods af panserpladerne så flekser skindet helt utrolig meget mellem pladerne og slutresultatet er en meget blød og behagelig rem.

Og stort tillykke med Pam111 - skønt ur!!

Mvh
Michael C / Cstraps
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)