H20 Kalmar2 Pre-order
#11
Efter hvad jeg har hørt, læst og erfaret , svarer Clemens ofte sent på Email eller slet ikke, og levere ofte pre-ordre meget forsinket, ikke den bedste service!

Men er sikker på at du nok skal få dit ur.
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#12
Jeg er ikke bange få ikke at få mit ur syndes bare han ikke gør noget få at informere om uret er forsinket skulle have haft det i jule gave nu har jeg bare lyst til at få mine penge tilbage eller sælge det nå det kommer
Svar
#13
Er ret sikker på at det er her jeres ure bliver lavet gutter.

[url]"http://www.fullswing.com.hk/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.fullswing.com.hk/[/url]

Håber det hele lykkes for jer,
Selvom jeg godt nok syntes det er et noget spinkelt set up der er omkring disse ure,
Hvilke også er en af grundene til at disse en mands ur butikker aldrig får mine penge.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#14
jeg tror ikke det kalmar ur bliver lavet der
Svar
#15
Preorder er jo altid forventeligt at det bliver udsat.. Jeg plejer at se på det sådan her.. Vil jeg have mit ur til den aftalte "ca" tid.. Eller vil jeg have et ur hvor forhandleren står inde for det og har fået lavet de små justeringer osv som gør at uret bliver det bedre? Ved god hvad jeg vælger.. Icon_e_wink
Har selv et på vej fra amerikanske Hexa, de har dog heldigvis meldt ud hver uge stort set, så skide god stil der! Men der var blandt andet et lille fejl print ved dato skiven, som gjorde at det blev knap en måned mere forsinket! Men fedt at de retter fejlen!
Selv om det kan være frustrerende :-D var ellers sikker sidst at jeg ikke gad Preorder igen.. Men ja :-D

Ville da vente på at få uret, gu kan man komme til at tvivle på om man kan li det når det kommer, men du har jo valgt det ur af en grund! Icon_e_smile
Nogen er desværre bare dårlige til at informere..
Svar
#16
whoa Skrev:Preorder er jo altid forventeligt at det bliver udsat.. Jeg plejer at se på det sådan her.. Vil jeg have mit ur til den aftalte "ca" tid.. Eller vil jeg have et ur hvor forhandleren står inde for det og har fået lavet de små justeringer osv som gør at uret bliver det bedre? Ved god hvad jeg vælger.. Icon_e_wink
Har selv et på vej fra amerikanske Hexa, de har dog heldigvis meldt ud hver uge stort set, så skide god stil der! Men der var blandt andet et lille fejl print ved dato skiven, som gjorde at det blev knap en måned mere forsinket! Men fedt at de retter fejlen!
Selv om det kan være frustrerende :-D var ellers sikker sidst at jeg ikke gad Preorder igen.. Men ja :-D

Ville da vente på at få uret, gu kan man komme til at tvivle på om man kan li det når det kommer, men du har jo valgt det ur af en grund! Icon_e_smile
Nogen er desværre bare dårlige til at informere..
ja det er nok det mad at han ikke infomere og så at jeg har betalt for over 7 mdr siden skulle mene han har haft tid til at få tingne iorden.
Men hvad ved jeg om at lave ure Icon_think
Svar
#17
Lige så meget som dem der sælger disse ure her Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#18
så skulle det være på vej
skulle gerne være her i morgen inde kl 18 Icon_hello
Svar
#19
Spændende.

Glæder os til billeder
Mvh Kim 
Svar
#20
Avantismo Skrev:Spændende.

Glæder os til billeder
ja jeg ville da prøve om jeg kan få billeder op her inde
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)