Cafétræf i Odense lørdag den 15. februar 2014
#1
Hej urtosser

Så blev det tid til at være mere konkret på dette lovede arrangement.

Som det er mange bekendt, er der efterhånden skabt en lille tradition i København og Århus for at mødes til såkaldt cafétræf. Det synes jeg ikke, at vi fynboer skal snydes for.

Derfor vil jeg gerne tage initiativ til lignende arrangement i Odense. Oplægget er som følger:

Vi mødes lørdag den 15. februar ved 15-tiden på en hyggelig restaurant centralt i Odense. Jeg har lavet aftale med restauratøren som bakker op om idéen. Vi får et bord for os selv hvor vi kan nørde som vi har lyst. Det er helt individuelt, om man blot vil blive et par timer, eller tage hele turen. Man kan spise fortrinlig veltillavet dansk mad på stedet, endda til en ganske fair pris. Og udvalget af specialøl fejler heller intet skulle jeg hilse at sige - kaffe og kage kan vi selvfølgelig også få. Stedet ligger meget centralt i Odense, blot 5 minutters gang fra banegården.

Man tager selv de ure med man orker, dog skal vi ikke forvente mulighed for borde opstillet til større samlinger, men mindre kan vel også gøre det. Og vi kommer sikkert lige så meget for hyggen og det gode selskab.

Jeg tænker at vi satser på min. 5 personer for at gennemføre arrangementet, men håber selvfølgelig på langt flere.

Eventuelle spørgsmål om sted mm i PB til undertegnede. Tilmelding blot her i tråden.

Håber at se mange af Jer ;)

Deltagere tilmeldt 13-02-2014:

• Tukjær
• Baun
• Danbs
• Danbs' kammerat
• Lars U.
• Anders U.
• Normann
• KHBK
• Sebastian
• Michael O.
• Mark J.
• Gufle (Danny)
• Maclerche

Der ud over har jeg tilsagn fra et par stykker mere, de skal dog lige bekræfte endeligt. Et par andre har endnu ikke meldt tilbage, men det ligner mindst 10 deltagere hvilket er fint ;)


MVH Lars U.
MVH Lars U
Svar
#2
Jeg er også med.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
#3
Kan desværre ikke Icon_e_sad , jeg ville ellers gerne med....
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#4
Jeg er også med
Tager også en ny bruger med herinde fra
Svar
#5
Jeg deltager også gerne...
Bedste hilsner fra Mette Normann
Svar
#6
Det er desværre weekenden i vinter ferien hvor jeg har planer med familien.
Så pas herfra Icon_e_sad
Svar
#7
Super. Så er vi allerede 5


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
#8
Jeg er med

vh Baun
Svar
#9
Jeg er desværre lovet væk til familie fest i det midtjyske den dag.
Ville ellers gerne have deltaget.
Svar
#10
Jeg vil gerne deltage!
Er ikke 100 på om jeg kan endnu!
/
Kristen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)