Slår Omega Rolex om et par år ?
#41
Len Skrev:Måske blev mit indlæg tolket lidt anderledes end hensigten. Jeg tænker blot at man naturligvis bliver farvet lidt efter ens personlige oplevelser. Det var ikke en kritik af Kims kommentar hvis det blev opfattet sådan... Icon_e_smile
Ikke fra min side Icon_e_wink
Svar
#42
Fint... Icon_e_smile
vh Hans Henrik
Svar
#43
Omega synes jeg laver nogle rigtig flotte ure, men kvalitetsmæssigt har jeg ikke haft de bedste erfaringer.

Jeg købte på et tidspunkt et spritnyt Seamaster. Den røg første gang retur til forhandleren, fordi den gik noget for stærkt (+15 sek/dag). Anden gang røg det retur fordi glasset duggede indvendigt pga. en utæt pakning. Tredje gang røg det retur fordi urværket gik "amok" og gik ca. dobbelt så stærkt som normalt. Så jeg er ikke imponeret.

Det skal dog så retfærdighedsvist siges, at disse oplevelser nu ligger 10 år tilbage, og Omega har formodentligt fordbedret sig betydeligt siden da.

Idag har jeg kun Rolex. Der har aldrig været reklamationer eller behov for justeringer. De går alle klippestabilt og efter en vis "indkøringsperiode" har de lagt sig på på maks +/- 2 sek per dag. Det ældste (et Sub LV fra 2007) er lige blevet serviceret for første gang. Og egentligt var det ikke nødvendigt, da alle pakninger stadig var tætte og værket gik meget stabilt.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)