Svar: 7,820
Tråde: 362
Modtaget Likes: 2,354 i 1,335 svar
Givet Likes: 1,827
Tilmeldt: Dec 2011
At umbraco skruerne på min MMer var til pynt,
Men ifølge review af modellen på thedivewatchconnection.com,har de et yderst vigtig formål de skriver,
the two allen screws secure the bezel and allow to reach the glass screwed retaining ring.
Virkelig et godt review med en masse gode detaljer,
Aldrig har jeg været så glad for 2 umbraco skruer
FEDT de ikke bare er til pynt men i ægte Seiko ånd har et formål. <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Tilmeldt: Mar 2005
Kan du ikke lige kopiere et link ind. Jeg kan ikke umiddelbart finde det og vil gerne læse det.
•
Svar: 7,820
Tråde: 362
Modtaget Likes: 2,354 i 1,335 svar
Givet Likes: 1,827
Tilmeldt: Dec 2011
Det ved jeg sgu ikke lige hvordan man gør
Skrev watchdiverconnection seiko 600m spring drive review
I søge feltet så poppede den op hos mig, der er ikke den store tekst men (syntes jeg) flere gode billeder,
Med en kort forklaring til.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Tilmeldt: Mar 2005
Når du står inde på den aktuelle side har du et felt oppe øverst på din skærm hvor adresse linien står.
Den markerer og kopierer du og indsætter den så direkte i et indlæg
Når du står inde på denne side lige nu, vil den linie jeg taler om hedde noget i stil med [url]"http://itstime.dk/urdebatten......." o nclick="window.open(this.href);return false;">http://itstime.dk/urdebatten.......[/url].
Er det denne? [url]"http://www.thedivewatchconnection.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=7332" o nclick="window.open(this.href);return false;">http://www.thedivewatchconnection.com/f ... f=5&t=7332[/url]
•
Svar: 7,820
Tråde: 362
Modtaget Likes: 2,354 i 1,335 svar
Givet Likes: 1,827
Tilmeldt: Dec 2011
Ok
Yep lige præcis <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 7,820
Tråde: 362
Modtaget Likes: 2,354 i 1,335 svar
Givet Likes: 1,827
Tilmeldt: Dec 2011
Nederst i linket er der et billed af en andet sjældent Seiko på vores breddegrader,
Nemlig Landmasteren  som også har Spring Drive og Umbraco skruer i kassen,
Så jeg tænker de måske nærmest er en signatur på de sportsmodeller med Spring Drive værk
Pga. Den måde de er bygget på, hvis det er tilfældet så kan jeg kun sige <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Hi hi Jacob
Der findes ikke andre end dig, som kan gøre så meget reklame for det ur du bærer. Du nærer en særlig passion til det ur du har og derfor ligger du højt i min bog i forhold til passion over "uret".
Du undersøger mere om et ur, end jeg har gjort samlet over alle de ure jeg gennem tiden har ejet.
Du får lige  <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Dec 2011
Stensbjerg Skrev:Nederst i linket er der et billed af en andet sjældent Seiko på vores breddegrader,
Nemlig Landmasteren som også har Spring Drive og Umbraco skruer i kassen,
Servicebillede: :)
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Tilmeldt: Dec 2011
•
Svar: 7,820
Tråde: 362
Modtaget Likes: 2,354 i 1,335 svar
Givet Likes: 1,827
Tilmeldt: Dec 2011
Jeg takker <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: -->
Bare det ikke ses som en salgstale for det er det IKKE,
Det er alene kun et udtryk for min helt store glæde ved dette ur,
Der er heller ikke nogen der vil give det for uret som det har af værdi for mig. <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: --> <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: -->
Takker også for service billederne Kenn <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Den et sgu da lækker.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
|