Her gik jeg og troede
#1
At umbraco skruerne på min MMer var til pynt,
Men ifølge review af modellen på thedivewatchconnection.com,har de et yderst vigtig formål de skriver,
the two allen screws secure the bezel and allow to reach the glass screwed retaining ring.

Virkelig et godt review med en masse gode detaljer,
Aldrig har jeg været så glad for 2 umbraco skruer Icon_e_biggrin1

FEDT de ikke bare er til pynt men i ægte Seiko ånd har et formål. <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#2
Kan du ikke lige kopiere et link ind. Jeg kan ikke umiddelbart finde det og vil gerne læse det.
Svar
#3
Det ved jeg sgu ikke lige hvordan man gør Icon_flov

Skrev watchdiverconnection seiko 600m spring drive review
I søge feltet så poppede den op hos mig, der er ikke den store tekst men (syntes jeg) flere gode billeder,
Med en kort forklaring til. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#4
Når du står inde på den aktuelle side har du et felt oppe øverst på din skærm hvor adresse linien står.
Den markerer og kopierer du og indsætter den så direkte i et indlæg Icon_e_wink

Når du står inde på denne side lige nu, vil den linie jeg taler om hedde noget i stil med [url]"http://itstime.dk/urdebatten......." onclick="window.open(this.href);return false;">http://itstime.dk/urdebatten.......[/url].
Er det denne? [url]"http://www.thedivewatchconnection.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=7332" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.thedivewatchconnection.com/f ... f=5&t=7332[/url]
Svar
#5
Ok Icon_cool
Yep lige præcis <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#6
Nederst i linket er der et billed af en andet sjældent Seiko på vores breddegrader,
Nemlig Landmasteren Icon_drunken som også har Spring Drive og Umbraco skruer i kassen,
Så jeg tænker de måske nærmest er en signatur på de sportsmodeller med Spring Drive værk
Pga. Den måde de er bygget på, hvis det er tilfældet så kan jeg kun sige <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#7
Hi hi Jacob

Der findes ikke andre end dig, som kan gøre så meget reklame for det ur du bærer. Du nærer en særlig passion til det ur du har og derfor ligger du højt i min bog i forhold til passion over "uret".

Du undersøger mere om et ur, end jeg har gjort samlet over alle de ure jeg gennem tiden har ejet.

Du får lige Icon_not Icon_not Icon_not <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Icon_party Icon_party Icon_party
Svar
#8
Stensbjerg Skrev:Nederst i linket er der et billed af en andet sjældent Seiko på vores breddegrader,
Nemlig Landmasteren Icon_drunken som også har Spring Drive og Umbraco skruer i kassen,
Servicebillede: :)
İmage
Svar
#9
Black Seal Skrev:Hi hi Jacob

Der findes ikke andre end dig, som kan gøre så meget reklame for det ur du bærer. Du nærer en særlig passion til det ur du har og derfor ligger du højt i min bog i forhold til passion over "uret".

Du undersøger mere om et ur, end jeg har gjort samlet over alle de ure jeg gennem tiden har ejet.

Du får lige Icon_not Icon_not Icon_not <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Icon_party Icon_party Icon_party
Enig <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Svar
#10
Jeg takker <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: -->

Bare det ikke ses som en salgstale for det er det IKKE,
Det er alene kun et udtryk for min helt store glæde ved dette ur,
Der er heller ikke nogen der vil give det for uret som det har af værdi for mig. <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: --> <!-- s:lol: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif" alt=":lol:" title="Laughing" /><!-- s:lol: -->

Takker også for service billederne Kenn <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
Den et sgu da lækker. Icon_cool Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)