Vis de sidste par sko du har købt tråd!
Ja det er de næsten ved at blive
Svar
Kender ikke det store til Adidas foot wear
så da jeg så 350 på æsken tænkte jeg umiddelbart på denne stil. Icon_blink
https://theathletesfoot.dk/produkt/adida...44QAvD_BwE
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(23-10-2019, 09:14 AM)Danbs Skrev: Ja det er de næsten ved at blive

Arh..... Som sneakers samler gennem mange år, må jeg nok mene, at de nok aldrig bliver klassiske :-) - men det må tiden jo vise.....
Svar
Well, her er mit seneste sko-køb. Et par ruskinds sneakers fra Casa Fagliano.

Det er et firma, der bla. laver de flotteste støvler til polo-spillere og derfor også laver remme til Jager-LeCoultres Reverso ure.

İmage

Og nej, uret fulgte ikke med.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
De sidste 3 par sko jeg har erhvervet, er der ikke særligt meget hverken jazz eller sex over, da de allesammen er løbesko. De seneste, og pt min favorit, er disse Asics Kayano 26 der gerne skal få mig gennem vinterens træning og klar til bla CPH Half 2020

İmageİmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, MSkytte
Svar
Hvordan er indtrykket af dem? Jeg har nr. 24, men har længe overvejet at skifte til 26’eren
Svar
(06-11-2019, 08:51 PM)MSkytte Skrev: Hvordan er indtrykket af dem? Jeg har nr. 24, men har længe overvejet at skifte til 26’eren

Det er mine første Kayano, så har ikke noget sammenlignings grundlag. Men for en som mig, der har en tendens til at overpronere, så er det den bedste sko med stabilitet jeg har prøvet. Støtten føles ikke forceret og jeg tænker ikke over den gør det. Der har mine Brooks Ravenna 10 en større tendens til at man mærker støtten. Kayano "guider" bare min fod stille og roligt og jeg har indtil videre løbet både korte hurtige, og længere ture uden at opleve smerte. 

Mine to anker er at jeg synes den er ualmindelig grim, men det er vist et luksus problem Icon_smil  Dernæst oplever jeg at når jeg rammer en 8-10 kilometer og tæerne får det varmt og man hæver lidt op, så er det som om der ikke er så meget plads til til forfoden. Ikke at den gnaver, men det er noget jeg har bemærket. Har læst flere nævne det samme.

Derudover er jeg utroligt glad for den. Den er nem at få løbet lange ture i, men det er så ikke en jeg sætter hastighedsrekord i. 

Pt indgår den i rotation med Brooks Ravenna 10 og Brooks Ghost 12. Og med mindre jeg skal have fart på, så hælder jeg til at bruge Kayanoen.
Svar
Tak for dine umiddelbare indtryk

Det med størrelsen gør sig også gældende for 24’eren og er egentlig en af årsagerne til at jeg skal have en ny. I de test jeg har læst skriver de af 26’eren skulle have fået mere plads end tidligere.

Slipper nok ikke for at skal forbi en butik og prøve den
Svar
Du må ud og prøve dem :-) 

En anden rigtig fin sko, med mange af de samme geneskaber, det er Brooks Adrenaline GTS 19 https://www.brooksrunning.com/en_us/mens...10294.html


EDIT : Og mens jeg lige blinkede kom version 20 :-) https://www.brooksrunning.com/en_us/adre...10307.html
Svar
Dagens køb :

Red Wing Roughneck 8146

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)