Tudor Pelagos
#1
Jeg havde egentlig brændt mig varm på et rolex sd 16600 men har her til aften set på billeder af Tudor Pelagos.

İmage

İmage

Jeg et sgu blevet lidt varm på den !

Er der nogen herinde der har købt en ?
_______________________________
Venlig Hilsen Bastian
Svar
#2
Jeg ejer den desværre ikke selv, men jeg synes, at den er monster lækker Icon_drool
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#3
Har nærstuderet uret hos Klarlund, da det kom frem sidste år, det ER et meget lækkert ur!
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#4
David herinde fra har haft et....
Svar
#5
Slettegaard Skrev:Har nærstuderet uret hos Klarlund, da det kom frem sidste år, det ER et meget lækkert ur!

Kan du huske den vildledende pris ?
_______________________________
Venlig Hilsen Bastian
Svar
#6
Det ser superlækkert ud!
PAM 351, Certina DS Action, Zenith Respirator(som trænger til en kærlig hånd) og Junghans fra 1950 arvet fra min oldefar....
Svar
#7
Er også lidt varm på Pelagos. Nyprisen hos Klarlund er 26.700,-


Svar
#8
Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtigt kan finde ud af, om Pelagos eller Black Bay er min favorit, men måske er det bare fordi, at jeg synes, at de er akkurat lige fede på hver deres måde Icon_e_smile
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#9
Prøvede et tilfældigvis hos Ragnar i Odense i dag.
Ok lækkert.
Men blev nu ikke helt vild!
Men det er nok fordi jeg får sværere og sværere ved at se hvad man får for pengene i forhold til hvad 5000 kr. ( eller 2500) kan købe.
/
Kristen
Svar
#10
Black Bay er smukt imo.


Sent from my iPhone via Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)