Søskende foto: PAM 112 og PAM 292
#11
Wenga Skrev:Den er for fed , er igang ned at finde en 26/26 til 372, 26 mm hænger ikke på træerne :-)

Har du prøvet Klarlund. De havde dem sidst jeg købte en rem. Østergade har en del remme liggende.
Svar
#12
Det må jeg heller, synes bare at hver gang man spørger skal det bestilles hjem.
_______________________________
Venlig Hilsen Bastian
Svar
#13
Det er en fryd for øjet! Rigtig fede remme og ure!
Svar
#14
pbr Skrev:Jeg har aldrig været den helt store fan af Radiomir kassen, men der er noget sært "dragende" over den 292 !!! Icon_love

Icon_+1

Hvordan fungerer det ur som daglig 'beater'? Jeg synes godt om sorte ure og keramiks ridsebestandighed.

Det er forresten nogle gode billeder.
Svar
#15
Faurschou Skrev:
pbr Skrev:Jeg har aldrig været den helt store fan af Radiomir kassen, men der er noget sært "dragende" over den 292 !!! Icon_love

Icon_+1

Hvordan fungerer det ur som daglig 'beater'? Jeg synes godt om sorte ure og keramiks ridsebestandighed.

Det er forresten nogle gode billeder.

Jeg bruger ikke min 292 som daglig beater, men jeg er stadig meget tilfreds med holdbarheden. Uret er ca 4 år gammelt og kassen står som ny. Det eneste der afslører at den er brugt, er små hairlines på bagkassen der er lavet i sort stål.

Jeg har hørt om skrækhistorier med folk der har tabt deres keramikure på hårdt gulv hvor kassen simpelthen er gået i stykker. Jeg har heldigvis aldrig tabt mit, så jeg ved ikke hvor modstandsdygtigt det er overfor "frit fald". Det gælder vel flere ure at "frit fald" ned på et stengulv vil gøre skade - enten på kasse eller værk...

Tak for ros af billederne!
Morten Østergaard Koch
________________________
Breitling Chronomat Evolution
Panerai PAM112
Seiko Sumo
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar
#16
Mortenkoch Skrev:
Faurschou Skrev:
pbr Skrev:Jeg har aldrig været den helt store fan af Radiomir kassen, men der er noget sært "dragende" over den 292 !!! Icon_love

Icon_+1

Hvordan fungerer det ur som daglig 'beater'? Jeg synes godt om sorte ure og keramiks ridsebestandighed.

Det er forresten nogle gode billeder.

Jeg bruger ikke min 292 som daglig beater, men jeg er stadig meget tilfreds med holdbarheden. Uret er ca 4 år gammelt og kassen står som ny. Det eneste der afslører at den er brugt, er små hairlines på bagkassen der er lavet i sort stål.

Jeg har hørt om skrækhistorier med folk der har tabt deres keramikure på hårdt gulv hvor kassen simpelthen er gået i stykker. Jeg har heldigvis aldrig tabt mit, så jeg ved ikke hvor modstandsdygtigt det er overfor "frit fald". Det gælder vel flere ure at "frit fald" ned på et stengulv vil gøre skade - enten på kasse eller værk...

Tak for ros af billederne!


Ja det var det samme jeg tænkte da jeg købte 441.
_______________________________
Venlig Hilsen Bastian
Svar
#17
NØJ de er fede de remme....!
Svar
#18
Lækre simple ure.

Jeg har også haft begge disse modeller samtidigt i flere år.
Svar
#19
Tak. Remmene er super fede IRL. PAM 292 for rigtig meget armtid hos mig - det har den faktisk gjort siden jeg købte den i starten af året - men med den nye rem har den fået et nyt udtryk som synes rigtig godt om.
Morten Østergaard Koch
________________________
Breitling Chronomat Evolution
Panerai PAM112
Seiko Sumo
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)